In vijfde door de Peralta, neen zes kan ook. Oeps, toch niet...wie deed het ook weer
Tja Magic Senna natuurlijk...
Idd dat ze de techniek belemmeren moet wel. Als ze nu nog 3.5 liter v10 of v12 hadden, grotere vleugels, bredere auto's, slicks (kwalificatiebanden inbegrepen) en weet ik wat voor elektrische snufjes er allemaal op de auto's van 1993 zaten (actieve vering, abs, etc)... Tja dan reden ze nu in robots rond. De auto's van 2005 zijn ondanks hun beperkingen al een seconde of 8 a 10 sneller per ronde dan die van 1993 schat ik. Kun je nagaan hoe het was geweest als de beperkingen er niet waren..... Kan gewoon niet meer.
Wat betreft de circuits hebben jullie gelijk hoor. Het is niet alleen het verdwijnen van circuits met bijna iconen status maar ook het aanpassen van de huidige circuits... Onlangs van Mansell gelezen dat hij de verandering op suzuka wbt de 130R en de daarop volgende chicane zo waardeloos vond.. Helemaal mee eens... De busstop op spa is helemaal verneukt. En ja heel triest de tamburello op imola is na het verlies van de grootste coureur aller tijden aldaar ook niks meer dan een vrij rappe chicane... Hadden ze ondanks het beekje wat erachter loopt ook anders op kunnen lossen.... En dan heb ik het nog niet eens over het fenomeen Herman Tielke... Die circuits van 80 meter breed... Bah bah en nog eens bah... Alleen Istanbul kan me nog enigszins bekoren. Zo nu is het wel weer genoeg