de betere nederlands F1 coureur is:

Doornbos (die symphatieke R´dammer)
30%
19
Albers (wie is dat ook alweer?)
11%
7
doe mij maar Josssssss
36%
23
ikzelf
23%
15

Totaal aantal stemmen: 64
Giulia555

Re: RE: Albers is gefrusteerd en zeikt Doornbos af maar.....

do nov 03, 2005 14:14

Die 3.5 V8 was toentertijd idd een beetje gebrom ja (1994). Maar dit jaar of komend jaar zijn de V8's geen 3.5 maar 2.4 liter, idd kleiner en dus beter geschikt voor veeeel toeren.

Helaas heb ik die 3.5 V12 nooit mogen horen. Wel de 3.0 V12 uit 1995 (alesi en Berger)... ook erg mooi maar ik had ook graag die 3.5 nog eens willen horen.

Toen men in 1995 terug ging van 3.5 naar 3.0 ging men in vermogen toch wel een pk-tje of 100 terug geloof ik... Lijkt me eigenlijk vrij sterk dat ze nu al V8 met net zoveel power hebben... Maar er is natuurlijk ook nog iets als koppel en dat zal zowiezo wel iets minder uitvallen bij de 2.4 dan bij de 3.0.... M.a.w. wat Pedro de la Rosa al zei.. Je moet meer snelheid mee de bocht in nemen.
Trust me...ik zit heeel dicht bij het vuur en ze zitten echt al op het vermogen van verleden jaar.....900-950 PK uit 2.4 liter!!!!

Alfa One 156
Member
Member

RE: Albers is gefrusteerd en zeikt Doornbos af maar.........

do nov 03, 2005 14:31

Nu houden die motoren misschien die 20000 tr/min niet, misschien. Maar dat komt wel, daar ben ik van overtuigd.

Die 3.0 V12 was ok, maar echt niet zo mooi als die 3.5, geloof me, ik heb ze allebei gehoord. Maar de V12 bleef de mooiste van alle.

Guilia555: verklaar je eens nader, hoe dicht zit je bij de bron? Op welke manier? Ik ben zoooooooo benieuwd, echt waar!!!!!!!

Giulia555

do nov 03, 2005 20:00

Guilia555: verklaar je eens nader, hoe dicht zit je bij de bron? Op welke manier? Ik ben zoooooooo benieuwd, echt waar!!!!!!!
Ik doe de sponsorbelangen in Europa voor het bedrijf waar ik voor werk en wat de 1 na grootste sponsor is van het Toyota F1 Team. Dientengevolge ben ik behoorlijk ingewijd bij TMG. Regelmatig breng ik bezoekjes met klanten, medewerkers, enz aan de TMG fabriek in Keulen, verder af en toe wat races maar het leukste zijn de test sessies waar je echt in alle vrijheid kan rond banjeren en een gesprekje kan aanknopen met bijv. een Trulli.....Verder organiseer en regel ik allerlei employee benefits wat de F1 betreft...

Best wel leuk baantje....... :lol:

Alfa One 156
Member
Member

do nov 03, 2005 20:09

Nog iemand nodig :lol: :lol: :lol: ?

bert
Guru Duplice
Guru Duplice

vr nov 04, 2005 09:02

Verstappen 4de na eerste trainingsdag. De bekende drie (Brazilie, Frankrijk en Zwitserland)
voor hem. Jos heeft het vooral naar zijn zin en weet te melden dat hij vaak met 4 wielen
los van de baan komt en super schijnt de eerste bocht na start-finish waar auto los
komt bij 260 km/h....veel overstuur en drifts.

SQUADRA LEO
Guru
Guru

ma nov 07, 2005 23:03

Milde Albers bindt in over landgenoten

Chistijan Albers heeft in een column op zijn website positieve woorden voor zijn Nederlandse collega’s over.

Albers schrijft op zijn site veel zin te hebben in het komende racejaar, temeer daar de Nederlandse inbreng naar verwachting aanzienlijk is. Van de bittere toon waarmee Albers vorige maand Robert Doornbos met de grond gelijkmaakte is niets over. Ook over zijn aanstaande teamgenoot Nicky Pastorelli, die volgend jaar vrijdagcoureur wordt bij Midland, is Albers positief. “Van het team heb ik begrepen dat hij vorig jaar goed werk heeft verricht. Dat blijkt ook wel, want dat hij wordt gevraagd als vrijdagcoureur is een heel mooi compliment voor hem."

Albers hoopt dat hij er samen met de overige Nederlandse coureurs voor kan zorgen dat de autosportfans een uniek jaar tegemoet gaan. “Charles Zwolsman gaat volgend jaar hoge ogen gooien in Amerika, let maar op. Jos blijft dat natuurlijk doen in de A1GP, dus het kan niet op volgend jaar."

Ook voor oud-teamgenoot Robert Doornbos, op wie hij onlangs nog kritiek uitte, hoopt hij het beste. “Als Robert dan ook nog goed terecht komt is het helemaal voor elkaar, en dat meen ik echt. Na mijn uitspraken in Formule 1 heb ik behoorlijk wat kritiek gehad. Er werd mij gevraagd naar mijn mening en die heb ik toen eerlijk gegeven. Geen briljante pr misschien, maar ik was even klaar met de spelletjes om me heen. Op naar 2006, met Nicky, Charles, Jos en Robert gaan we de fans een uniek jaar bieden

Leo.
MiTo 1.4 TB Sport
Spider 2.0 S4

SPIDERVELOCE1750

wo nov 30, 2005 10:56

Het is in de sjakos voor Doornbos . Zijn gevleugelde menigskes hebben blijkbaar geholpen :wink:

Kristal

KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

wo nov 30, 2005 19:08

Het is in de sjakos voor Doornbos . Zijn gevleugelde menigskes hebben blijkbaar geholpen :wink:

Kristal
Had het ook gehoord. Leuk voor hem. Dan zit je iig dicht bij het vuur. Dat is dan de 3e Nederlander in de F1 volgend jaar. Wat een luxe.
Klik.

Terug naar “Het Forum Café”