door met een dreveltje de borgpinnetjes eruit te tikken (of een oude schroevendraaier)
Van de binnenkant naar buiten toe. En dan...
NEEEEE

: Van buiten naar binnen.
Het is een simpel klusje maar er komt meer bij kijken dan de blokjes even simpel omwisselen. Raadpleeg even een kenner in jou geval.:
Controleer meteen de stofringen van de remzuigers, maak de aanlegvlakken schoon, controleer of de zuigers "gemakkelijk" bewegen, draai de zuigers niet in hun boring!!!!! en/of controleer of ze er nog in de juiste positie inzitten,Duw ze terug met een passende grote waterpomptang of een lijmklem oid,Als je de zuigers terugduwd met een hefboom in de vorm van een stevige schroevendraaier oid zorg dat dat je de andere zijde van de schijf ondersteund ivm beschadiging. Maak de aanlegvlakken van de klauwen goed schoon, bij voorkeur met een vierkant vijltje.Smeer een uiterst dun lagje kopervet op de"aanligvlakken en de achterzijde" van de nieuwe blokken en de remklauwen, vet de verankeringspennen ook licht in met kopervet voor je ze terug tikt, zorg dat er absoluut geen kopervet op je voeringmateriaal terechtkomt.(Ook niet op de zijkant natuurlijk) De blokjes moete er zo tussen twee vingers kussen geschoven kunnen worden, als je ook maar iets moet drukken heb je de zaak niet goed schoongemaakt/ de zuigers niet voldoende teruggeduwd. Maak je schijven schoom met remreiniger en in ben vast nog iets vergeten.
OH Ja. Voordat je van de brug rijdt eerst een aantal keren op je rempedaal trapppen, anders kun je meteen de achterzijde van je auto weer gaan gladstrijken.
Ik bedoel te zeggen. Kijk eerst even met iemand mee, laat je vertellen wat overal de bedoeling van is, en ga dan pas nadenken om het zelf aan te pakken.