Nog 6 dagen te gaan om via ROUTE MOBIEL het ANWB wegenwacht gebeuren op te zeggen.
Wat moet er nu gebeuren?????? Je hoort allemaal wilde verhalen over ROUTE MOBIEL.
Of hebben wij helemaal geen wegenwacht nodig..
Werkt de Route Mobiel niet middels contracten met garagebedrijven? Het zou dan natuurlijk zomaar kunnen zijn dat dit niet volgens een whitelabel constructie gaat, maar dat de garagebedrijven gewoon ingeschakeld worden door de RM en zelf richting de gestrande auto moeten gaan. Want inderdaad, ik heb ze ook nog nooit gezien......waar zijn die auto's van Route Mobiel dan... zijn ze er eigenlijk wel?
Ik denk dat er hier wel meer mensen rondlopen die (bijna) net zo goed kunnen klussen als de ANWB, maar de ANWB heeft wel de benodigde tools en reparatie-onderdeeltjes bij zich, zodat jij op dat moment weer verder kunt.Geen van beiden! Het zal wel weer iet wat arrogant over komen als ik zeg dat de wegenwacht niets meer kan dan ik, maar toch denk ik er zo over.
Tja, en e.v.t. vervangend vervoer/ afslepen regel ik dan zelf wel, da's dan het nadeel. Maar ja, hoe vaak gebeurt dat?! Overigens: als het dan toch moet zou ik echt wel voor de Anwb gaan. Routemobiel doet eigenlijk alleen maar aan afslepen in de praktijk.
Behold the Prince Of Darkness: LUCAS ELECTRONICS! Fear Him!Lucas electronica en daarom ben ik verplicht om lid te zijn van de ANWB.