En ze houdt een schildje met Frans gezegde vast ... wie zal der hier handhaven ... leuke geschiedenisles
Daarom staat die Vlaamse leeuw ook met lege handen en de Nederlandse niet...
Kristal
En ze houdt een schildje met Frans gezegde vast ... wie zal der hier handhaven ... leuke geschiedenisles
Wij hebben die Fransen het land uitgewerkt, jullie hebben ze alleen maar in het zuiden gemaintiendrai'd. Zo! lol hihiEn ze houdt een schildje met Frans gezegde vast ... wie zal der hier handhaven ... leuke geschiedenisles
Kristal
De nederlandse staat zegt alleen maar ik onderhou dre....En ze houdt een schildje met Frans gezegde vast ... wie zal der hier handhaven ... leuke geschiedenisles
Kristal
Effe gekwoot...Om t af te leren en de belgen wat tegen gas te geven
Boze leeuw
Een Belg en een Hollander staan in Afrika plotseling tegen over een woedende leeuw. De Hollander gooit een steen, maar mist de leeuw. Roept de Hollander: "Lopen, zo hard als je kunt." Zegt de Belg: "Waarom zal ik lopen, jij gooide toch die steen?"
Even een nachtje over geslapen en ik snap em hoor : Die Hollanders : Veel woorden jaja maar als het op daden aankomt ...kruipen ze allemaal achter ulder computerken wegOm t af te leren en de belgen wat tegen gas te geven
Boze leeuw
Een Belg en een Hollander staan in Afrika plotseling tegen over een woedende leeuw. De Hollander gooit een steen, maar mist de leeuw. Roept de Hollander: "Lopen, zo hard als je kunt." Zegt de Belg: "Waarom zal ik lopen, jij gooide toch die steen?"
Moeilijk hé Jos zo'n dubbele nationaliteit in hoofd en hartdie mop van die leeuw is een goeie Drè
Als die belg namelijk was gaan rennen had de leeuw hem gepakt en was de hollander weg geraakt. nu gaat de hollander misschien rennen slimmerik ( NOT )
groeten
jos
Goed ... dan gauw nog wat olie op het vuur gooien :komt goed
KristalEen Belg, een Nederlander, een mooie madam en een non zitten in een treincoupe. Plots rijdt de trein een tunnel in en het licht werkt niet.
Er klinkt er een luide klets en als de trein de tunnel weer verlaat zit de Nederlander pijnlijk in zijn gezicht te wrijven.
Niemand zegt iets en ze kijken elkaar zwijgend aan.
"..." denkt de non, "die Nederlander heeft natuurlijk geprobeerd die madam te pakken en die wilde dat niet en heeft hem geslagen!"
"Tedju" denkt da schoon madammeke, “die Nederlander heeft natuurlijk mij willen pakken in het donker. Maar heeft per ongeluk die non gepakt, die wilde dat niet en heeft hem geslagen!"
"Potjandoriegretverjoris" denkt de Nederlander, "die Belg heeft natuurlijk geprobeerd die leuke meid te pakken, heeft per ongeluk die non gepakt, die wilde dat niet en heeft hem geprobeerd te slaan. Maar die Belg realiseerde zich dat en heeft zich gebukt waardoor ik de mep heb gekregen!"
Terwijl de Belg denkt : "In de volgende tunnel sla ik die Nederlander nog eens op zijn bakkes!
Dat zat er dik in natuurlijk , kan je het niet met woorden winnen, ga je meteen meppen...In de volgende tunnel sla ik die Nederlander nog eens op zijn bakkes!
~zucht~Der komt nu wel een erg grote Grunse delegatie ... en wij zullen de enige Belgen zijn ... dat wordt weer knokken