@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

Re: RE: ALFA CLUB FORUMCAFE, voor een hapje, drankje en geou

wo nov 09, 2005 08:48

Lieve mensen allemaal ... het was natuurlijk allemaal met een vette knipoog bedoeld !!!

Ik moet dit hier toch nu efkes kwijt want terwijl ik dit tik is Gent aan het branden . Brandende actualiteit dus . Ik zit hier in mijn winkeltje achter mijn scherm terwijl het naar brandend rubber ruikt ... miljaardedju toch waar zijn ze mee begonnen ..

Sorry , moest dit even kwijt na al en vooral mijn eigen gezever ...

Kristal
Dat was ons echt wel duidelijk hoor... :mrgreen: :wink:

In Gent ook al problemen ????. Wat een ellende.!!!Vanmorgen hoorde ik alleen van Brussel en inmiddels ook op meerde plaatsen in DLD. Ik hoop van harte dat we voor die ellende bespaard blijven....Ik zou echt niet weten hoe je deze reeds lang broeiende onvrede kunt aanpakken.. :shock: :shock:
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

RE: ALFA CLUB FORUMCAFE, voor een hapje, drankje en geouweho

wo nov 09, 2005 08:50

Antwerpen intussen ook. 2 auto's uitgebrand.
Volgens mij: aanstokers opsporen, zwaar voorbeeld stellen, en de rest van de meelopers zullen er snel mee ophouden.
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

SPIDERVELOCE1750

wo nov 09, 2005 08:57

Alvast bedankt voor de steunbetuigingen jongens :wink:

Ja ... ons knusse gezellige Gent . Maf hoor als je net naar een reportage op televisie zit te kijken over de banlieus van Parijs en plots krijg je SMSjes van vrienden die zich afvragen waarom het hele brandweerkorps aan het uitrukken is . Terzelfdertijd ruik je met je grote neus verbrand rubber ....bbbbrrrr ... eng .

Er wordt ook gezwegen als een graf over branden in het centrum hier , terwijl ik die geur toch echt wel herken door de hobby en de vroegere betogingservaringen .

Oppakken en snelrechten lijkt me wel iets , maar niet zomaar daarna weer op de zelfde plaats droppen ... boeltje blijft broeien zo lijkt mij .

Kristal ( met maar kleine oogskes vandaag :wink: )

Skattie

wo nov 09, 2005 12:23

Dus je bent de nacht relatief goed doorgekomen? Geen ellende bij de shop of jullie auto's? Ik kan me voorstellen dat t een roerige nacht is geweest. En nu maar hopen dat t hier bij blijft :( :evil:

SPIDERVELOCE1750

wo nov 09, 2005 12:44

Dus je bent de nacht relatief goed doorgekomen? Geen ellende bij de shop of jullie auto's? Ik kan me voorstellen dat t een roerige nacht is geweest. En nu maar hopen dat t hier bij blijft :( :evil:
Gelukkig niks aan ons bella's of het winkeltje . Maar wel niet zo goed geslapen , veel sirenes en tja ... de onrust hé . We zien wel weer volgende nacht . Bedankt hoor Ilse voor de bezorgdheid :wink:

Kristal

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

wo nov 09, 2005 13:04

Ik las net in de krant dat in Antwerpen 2 brandstichters-herrieschoppers met zware brandwonden zijn opgenomen in het ziekenhuis.

Sorry hoor maareuh...WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

't zijn dan nog amateurs ook ! :lol:

kroehlur

wo nov 09, 2005 13:10

Wat een sukkels.

Zou bijna zeggen - niet behandelen die lui en naar huis sturen met een pakje pleister's en zoek het maar zelf uit.

SPIDERVELOCE1750

wo nov 09, 2005 13:20

Ik las net in de krant dat in Antwerpen 2 brandstichters-herrieschoppers met zware brandwonden zijn opgenomen in het ziekenhuis.

Gerechtigheid geschiedt dan toch nog soms ...

BTW Er was hier blijkbaar gisteren in centrum Gent een al geruime tijd leegstaand pand spontaan in brand gevlogen :shock: :-k

Kristal

SPIDERVELOCE1750

wo nov 09, 2005 13:44

Net het journaal gezien ; in Frankrijk zijn ze blij : Er zijn deze nacht slechts de helft zo veel voertuigen uitgebrand dan vorige nacht en in Belgie zijn het allemaal geïsoleerde incidenten. Ja zeg, ik was vroeger met zo een geval getrouwd .

Manu .

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

wo nov 09, 2005 13:47

Ja zeg, ik was vroeger met zo een geval getrouwd .
Een amateur brandstichter ? :shock: :twisted:

reijnaje
Guru
Guru

wo nov 09, 2005 13:58

Ik ben sinds afgelopen weekend ook een amateur brandstichter :oops:

Maar dan wel in mijn eigen open haard :lol: Vorige week de schoorsteen laten vegen en nakijken en zaterdag uitgeprobeerd.... lekker knus en gezellig in deze donkere dagen...

.... zo dat was weer even een vrolijke noot tussendoor, alle ellende op deze wereld, waar gaan we toch naartoe met zijn allen.
1983 Alfasud Sprint 16V
1992 Alfa 33 16V

KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

wo nov 09, 2005 15:28

Al dat gedonder daar in Frankrijk is toch wel iets wat mij niet vrolijk stemt. Zoiets kan natuurlijk ook gemakkelijk overslaan naar Nederland. Ze kunnen maar op een idee gebracht worden tenslotte. Ik wens dan ook dat dit gesodemieter zo snel mogelijk de kop in wordt gedrukt. En ik hoop dan tevens dat jullie daar in België weer een rustige nacht mogen hebben. Sterkte.

SPIDERVELOCE1750

wo nov 09, 2005 16:24

En ik hoop dan tevens dat jullie daar in België weer een rustige nacht mogen hebben. Sterkte.
Merciekes Mister KAStafiore :wink: We zullen nen goeien dreupel drinken voor het slapengaan ... dan zal het wel lukken .

Kristal

Dinky Boy
Miniaturista
Contacteer: Website

wo nov 09, 2005 18:54

We zullen nen goeien dreupel drinken voor het slapengaan ... dan zal het wel lukken .
Vuurwater? :wink:

cor
Guru
Guru

wo nov 09, 2005 19:37

Vuurwater in dit café Dink, hoop niet dat het een druppel op de gloeiende plaat is... :wink: :?
Afbeelding
--2000-- Bertone Blu Olandese (1974)
159 SW Tbi TI Bianco Ghiaccio (2010)

Terug naar “Het Forum Café”