Er is wat tijd gaan zitten in het rijklaar maken van de Evo maar we zijn weer begonnen. Ook de beginnende pimper moet alle stadia van het conserveren van een bijna 12 jaar oude Alfa Romeo doorlopen.
De deur uit de racer van Race Cees wordt van oppervlaketeroest en een sticker ontdaan.
De inkervoorzijde wordt van oppervlakteroest ontdaan EN er worden wat kleine perforaties onder de paravaan aangepakt. Binnenkort het spatbord ophalen welke nog steeds (al maanden) op een leidse bakkerij wordt voorgemoffeld. Helaas kan de afspraak dat ik die met de Evo zou ophalen niet doorgaan. Pekel = Evo schorsen
Vanavond met zo'n handige draaischijf alle resten verwijderd van het dubbelzijdige plakband van de deurstrips, de deukjes die Cees in z'n deur had laten rijden eruit gehaald en het spatbord van Willem klaar gemaakt om te monteren (tikkie oppervlakteroest) Tussen kerst en nieuwjaar een dagje gepland om een en ander te monteren en de koets helemaal spuitklaar te maken. Ik zal fdaarna weer foto's maken.
Welcome back Hermano!!! Ik heb niet zo heel veel tijd gehad, de loods moest opgeruimd, de Evo heeft wat aandacht gehad dus de 33 was het kind van de rekening. Stay tuned... Klaas
Afgelopen weekend mogen aanschouwen hoe rechter achterportier en achterklep werden geplaatst. Je moet er ff doorheen kijken maar gaat volgens mij best een stoere kar worden Klaas! (en Jeroen natuurlijk )
Zoekende naar Scalino of Giulia Super
Gehad: 75 2.0 TS '92 Rosso, 75 3.0 America '89 Rosso, 75 2.0TS 1989 Grigio Medio, Giulia 1600 Super Biscione, Giulia GT Junior '67 Rosso to be GTA Junior Stradale Replica
Reinier, bedankt voor het hart onder de riem. De afspraak met de spuiter staat; 11 februari. Dus.... nog een dagje doorhalen met wat roestbuster en dan maar afwachten. Zoals je hieronder kunt zien is een en ander weer gemonteerd. De deur RA is nog niet gesteld. De spuiter haalt de deuren er weer uit ivm het spuiten van de deurlijsten. Ook hebben we niet verder gepoogd de originele lijn terug te brengen in de deur na wat amateurplamuurdelarij. Dat kan hij allemaal beter. En de kleur, tsja. Hij wordt in 2 kleuren gespoten............. Stay tuned, groet, Klaas