die kmstand zegt niet zoveel. Stuur maar een PB aan patje die heeft daar helaas wel ervaring mee en kan je haarfijn vertellen waar je op moet letten.Ik weet dat er ca 8000 km geleden een gereviseerde turbo op gegaan is. Dus dat zit wel snor denk ik. Wat betreft het "manipuleren"van de wastegate, dat is dan toch niet de bedoeling dat je konstant zo rond blijft rijden? Of kan het geen kwaad?
Hoe kun je het beste de carterdruk controleren bij een TurboCarterdruk...
Oliewolk bij het starten...
Olie in de inlaat na eventjes staan...
Scheuren in de turbo en uitlaatspruitstuk...
Luchthoeveelheidsmeter
Detonatie en storingslampje
Slangen oliekoeler
Achterste waterslang turbo
gasklepsensorafstelling en stekkers
Gelukkig is het geen V6 met zo'n levensgevaarlijke distributie
Staat i bij mij in de buurt???
Of andersom... Een mooi proefritje vanuit Ridderkerk, vraag je of Dré koffie zet en kom jij met (waarschijnlijk) nieuwe aanwinst langsfluitenRidderkerk, net onder Rotterdam zeg maar . Dat is voor jou toch vlakbij ?
gistereen dus een turbo bekeken (potenziata, ja nummer 127) , leek wel een bladblazer....is dit normaal ?Ja ... zijn er al vorderingen????????
Carterdruk kun je voelen... oliodop eraf en dan eeeuh wat ervaring????
Stond al lang stil en had een verdroogde waterslang naar de trutbo gok ik... of doorgeroeste aansluiting.. Uitvallen is je Luchthoeveelheidsmeter (grootste kans)..gistereen dus een turbo bekeken (potenziata, ja nummer 127) , leek wel een bladblazer....is dit normaal ?Ja ... zijn er al vorderingen????????
Carterdruk kun je voelen... oliodop eraf en dan eeeuh wat ervaring????
bij de start zag ik dat er water ergens op het spruitstuk kwam nabij de turbo, wat is dat ?
verder viel de auto uit bij gas geven