@ Classic Alfa
Ik probeerde net een paar foto's naar service@classicalfa.nl te sturen, maar krijg een foutmelding op dit emailadres.
Ja, maar ik bedoelde ijgenlijk die jomgen in die oranje trui!Alessandro@. Dat heeft waarschijnlijk met het onderwerp te maken waar jullie op dat moment over spraken.
Stond wel veel met z'n "klep" open maar zeker entertaining!Ja, maar ik bedoelde ijgenlijk die jomgen in die oranje trui!Alessandro@. Dat heeft waarschijnlijk met het onderwerp te maken waar jullie op dat moment over spraken.
Van die gozer wordt je zo moe hè Ten minste, dat lijkt mij zo. Zelfkennis zeg maar.
Da's dan wel weer een geruststelling om te horen. Ik heb soms wel het gevoel dat ik erg veel aan het woord ben. Dat vind ik dus geen probleem, maar het moet voor anderen natuurlijk ook niet als vervelend of opdringerig overkomen. Want dan moest ik maar eens ! Of niet dan?Stond wel veel met z'n "klep" open maar zeker entertaining!Ja, maar ik bedoelde ijgenlijk die jomgen in die oranje trui!Alessandro@. Dat heeft waarschijnlijk met het onderwerp te maken waar jullie op dat moment over spraken.
Van die gozer wordt je zo moe hè Ten minste, dat lijkt mij zo. Zelfkennis zeg maar.
Jij hebt nog een live V6 brulconcert tegoedIk voel een meetingske opkomen voor komende zomer ergens in brabant........
Mmm ... zijn we der vast ook bij
Jij hebt nog een live V6 brulconcert tegoed
Hé Kristalleke, ge geeft hier toch echt zelf uw geheimke prijs!Mmm ... zijn we der vast ook bij
Kristal
Bij ons heet dat viskes werpen Sander en kijk ... wie heeft er gebetenHé Kristalleke, ge geeft hier toch echt zelf uw geheimke prijs!Mmm ... zijn we der vast ook bij
Kristal
Daar hadden we Lew Zealand toch voorBij ons heet dat viskes werpen Sander en kijk ... wie heeft er gebeten Kristal
Nou Kees, dat komt vast nog wel een keer. ik heb zondag toch genoeg V6 gehoord. Nou ja, een beetje toch.Had het maar gezegd, had ik even gas gegeven
MET WELKE V6 ?Mmm ... zijn we der vast ook bij
Kristal