
Gaat ook nooit kapot met die paar manke paardjes die daaraan staan te trekken he ?
Ok, dat klinkt als een niet al te ingewikkeld klusje.Yep, da's je enige probleem nu en relatief eenvoudig op te lossen. uitlaat kan blijven zitten. Gewoon de dwarsbalk (vier lange bouten en twee korte) loshalen en wat laten zakken. Dan kun je bij de bevestigingsbouten van je hulpkoppelingscilinder. (uiteraard heb je alvaast de koppelingslang losgehaald van de carosserie) nu kun je de complete cilinder er tussenuit halen. gaat even lastig, maar gaat wel. terug iedem. Denk erom, dat je bij het terug vastzetten van de dwarsbalk de koppelingslang niet afknijpt tussen balk en carosserie.Je zou de eerste niet zijn.
![]()
Ja jongens..bij de les blijven he!eindeloze discussie, haha! ............................daar ontspoort weer al een topic.
Ok..dan slaap ik ook weer wat rustigerYep, gewoon die bewuste cilinder vervangen en dan ontluchten die handel, daarna heb jij een heel fijn karretje!
Nee, dit project heeft zich afgespeeld (en zal een vervolg krijgen) in...Maastricht.Geert , ga jij maar lekker prutsen van de week. Waar doe jij dat dan eigenlijk in A'dam op straat ?
remvloeistofwaarschuwingslampcontacten (zo!) hoofdkoppelingscylinderremvloeistofreservoir (<----)