Heb je een bestelnummer/leverancier en/of plaatje van dat revisiesetje????j.
en die revisie setjes of dat werkt ik weet het niet, heb ze wel liggen op het werk maar nog nooit gebruikt.
Tussen de 60.000 en 100.000, wil dat zeggen bij stand 60.001 of bij 99.999 ?Om de 3 jaar vervangen dan spoor je ook niet helemaal. Ik hoor vaak mensen zeggen bij de 60.000 vervangen mar het is tussen de 60.000 en de 100.000 km. En kijk eens naar je riem als die er nog goed uitziet niets aan de hand is ie aan het rafelen ja dan wel vervangen........
@Wilbert:@@, je weet toch je niemand kunt vertrouwen en alles zelf moet doen...?
Ik gebruik de originele locking tools om de nokkenassen te blokkeren. Deze Midlock variant zou ook moeten kunnen maar zorg dat ze in geen geval kunnen verplaatsen. Door het ontbreken van merktekens bent u dan in de welbekende aap gelogeerd.
De originele kalibertjes kostten iets van eur 35,- per set (vrijwel gratis dus.. ).
Oh ja op de balansassen staat (dacht ik) wel een merkteken dus dat boeit minder.
nou ik weet dat buren hallum automaterialen in leeuwarden ze leverd, alleen die levert alleen aan auto materialen. bestelnr. moet ik even achteraan, aangezien ik niet werkzaam meer ben en don. op mijn nieuwe werk begin, maar ik zal het effe aan een oud collega vragen.Heb je een bestelnummer/leverancier en/of plaatje van dat revisiesetje????j.
en die revisie setjes of dat werkt ik weet het niet, heb ze wel liggen op het werk maar nog nooit gebruikt.
Idd.Om de 3 jaar vervangen dan spoor je ook niet helemaal. Ik hoor vaak mensen zeggen bij de 60.000 vervangen mar het is tussen de 60.000 en de 100.000 km. En kijk eens naar je riem als die er nog goed uitziet niets aan de hand is ie aan het rafelen ja dan wel vervangen........
, 60.000 km en niet meer, spreek uit ervaring..