In geen van beiden topics is handel en/of personen afgezeken, althans niet door mij(dit keer
. ).
Het ene handelt om de vraag of commerciele advertenties mogen. Het andere om een persoon die zegt de auto wle te willen kopen, maar geen stalling heeft. Laten Steven en ondergetekende dat probleem nu hebben opgelost en nog in de buurt ook. Dat deze persoon volledig uit zijn dak gaat reken ik mijzelf niet aan.
Dat Dick en zijn compaan geld verdienen aan een auto vind ik niet meer dan normaal. Als Dick dat hier mag vertellen, dan neem ik aan, en dat was de vraag, dat ik best wel wat alfa spullen van bekenden van mij hier post. Die jongens verdienen er ook wat aan.
Nee persoonlijk heb ik meer problemen met diegene die menen goud in handen te hebben, zoals een instructieboekje à € 35,- aan te bieden. Daar zakt mijn broek van af. Lekker dat soort manieren bij liefhebbers onderling, maar ach daar zou ik het i.i.g. niet meer over hebben na de witte sw q4. Enfin volgende week kunnen jullie mij er ook van betichten zodra de ronals in de verkoop gaan, maar daarna weer business as usual.