Hoe moeten de Te Koop en Gezocht advertenties voortaan verder ?

Zoals nu is prima, iedereen mag naar hartelust meningen ventileren
49%
58
1 post, de eerste dus en daarna niets meer.
7%
8
Alleen de auteur mag toevoegen.
16%
19
Zeurpiet, sodemieter op.
28%
33

Totaal aantal stemmen: 118
diele
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

Re: RE: Oplossing voor off topic gezever en gezever daarover

ma nov 28, 2005 07:01

De meningen zijn weer lekker verdeeld. :o
Van mij mag het te koop en gevraagd forum wel veranderen in een soort prikbord, dus enkel toeggankelijk voor de aanbieder. :D
Dan blijft er nog genoeg geouwehoer over. :wink: En daar is dan ook verder niets mi mee. [-(

Dus : je spullen weer lekker voor meer op mp ?beter voor je portemonee ?want dan kun je meer vragen.....Dient nog even gezegd te worden dat je tegenwoordig via mp ook heel veel hate mail krijgt van lieden die over een afstand van 250 kilometer je spullen beoordelen,alleen op basis van de prijs....................... :roll:
75 1.8 ie

Landcruiser
MB 320 CR Diele-Tech Reesert
W211 200 cdi
MB 300 CE Reesert.

sudman1500
Advanced Member
Advanced Member

ma nov 28, 2005 10:27

Lekker dat soort manieren bij liefhebbers onderling,......

Dat wordt wel vaker genoemd. Liefhebbers, maar dat betekent nog lange niet dat maar alles onder bodemprijs verkocht moet worden. Ik verkoop grotere spullen ook niet meer hier omdat ik verschrikkelijk moe wordt van al dat gezever en commentaar op prijs en weet ik niet allemaal. Das leuk voor Off-topic maar zeker niet voor de verkoper. Zelf verkocht ik dit jaar mijn 75, express NIET hier. Wordt hij gespot en komt er nog allemaal commentaar op, zelfs zaken die gewoon helemaal niet kloppen! Dat vind ik geen liefhebberij. Er zijn hier veel mensen die zich lekker achter het anonieme verschuilen van het internet.

Wie van jullie durft al dat commentaar ook eens te geven op de landelijke dag in Zandvoort bijvoorbeeld? Rechtsstreeks aan de verkoper, of aan de gepimpte 155's, of aan de "belachelijk dure klassieker enz??

En wat betret die commerciele advertenties. Als je als verkoper heel veel doet voor het forum of vriendjes hebt, wordt het gedoogd?? Als die regel er is dan moet die ook gelden. Zonder uitzondering. En anders laat die regel vallen. Maar er worden hier gewoon mensen monddood maakt omdat ze gewoon referen aan een regel, maar ja het betreft wel een gerespecteerd forum-lid. Dat kan natuurlijk helemaal niet :evil: Erg hypocriet allemaal.

Dus van mij mag je het hele Te Koop forum afschaffen, dan heb je zeker geen gezeur meer!
Jeder Popel fährt 'nen Opel
Jeder Affe fährt 'nen Ford
Jeder Blödmann fährt 'nen Porsche
jeder Arsch 'nen Audi Sport
Jeder Spinner fährt 'nen Manta
jeder Dödel Jaguar
Nur Genießer fahren Alfa
und sind immer schneller da

Robert 75 V6

RE: Oplossing voor off topic gezever en gezever daarover

ma nov 28, 2005 13:20

Natuurlijk zijn er altijd vragen over te koop staande auto's en soms ook complimenten maar het ontspoort soms op hele bijzondere wijze.......... ( witte 33 sw )

Ik denk dat we misschien wel een soort ''gedragscode'' af kunnen spreken mbt off topic gaan op verkooptopics.

ik bedoel het is toch juist de bedoeling dat de auto's van en naar de liefhebber gaan? en inderdaad niet of die auto te duur is, hou dat lekker op ''gespot'' maar laat je waardeoordeel voor je als je toch niet van plan bent om die auto te kopen. Ik denk dat iedereen die hier regelmatig surft wel een beetje de prijzen weet van de auto's waat hij of zij zelf interesse in heeft. En als hij of zij daar geen idee van heeft kan er toch altijd een vriend of bekende meegevraagd worden tijdens een proefrit? Misschien wel een mede forummer....... we zijn tenslotte een autoclub.. toch???

En misschien is de verkopende partij er wel zeker van dat ie iets heeeeeeeeeeel bijzonders te verkopen heeft, nou dan kan die de reden van de ( te ) hoge prijs vast wel uit de doeken doen aan de gegadigde en anders verkoopt ie z'n auto niet.

Maar antwoorden als '' met een witte blijfde zitte '' ja kom op zeg

stel dat ik m'n TS weg wil doen en ze posten - leuke auto maar ik hou niet van zwart- nou zeg dan niets

Ik denk dat we allemaal als volwassenen elkaar in hun waarde moeten laten en niet moeten gaan reageren als je toch geen interesse hebt voor een auto ( hoe mooi je hem ook vind ) ik ga dat in ieder geval niet meer doen

-MAAR IK VIND DIE WITTE 90 WEL HEEL ERG MOOI- ...................... dat was de laatste keer dan

Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice

ma nov 28, 2005 15:03

Lekker dat soort manieren bij liefhebbers onderling,......

En wat betret die commerciele advertenties. Als je als verkoper heel veel doet voor het forum of vriendjes hebt, wordt het gedoogd?? Als die regel er is dan moet die ook gelden. Zonder uitzondering. En anders laat die regel vallen. Maar er worden hier gewoon mensen monddood maakt omdat ze gewoon referen aan een regel, maar ja het betreft wel een gerespecteerd forum-lid. Dat kan natuurlijk helemaal niet :evil: Erg hypocriet allemaal
Ja, dat gedogen komt helaas nog wel eens vaker voor, begrijp dat ook niet :wink:

de GTA-velgen, de 75-en etc. Ik vind dit niet erg omdat ik het wel in orde vind om alles snel te kunnen bekijken. Schaf dan ook die regel van commercieel af dan is hier geen gemier meer over.

Ja van die hypocrisie dat klopt idd.
156

Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma nov 28, 2005 15:12

okay, houden zo! Als jij iets belachelijk duur vind, dan houd je toch gewoon je muil! Jij wilt het dus klaarblijkelijk niet kopen.
Met 'jij' bedoel ik niemand in het bijzonder. :wink:
Eigenlijk als je werkelijk interesse hebt, stuur je waarschijnlijk toch een Pb. Dus ik zou het heel best vinden als alleen de auteur mag/ kan posten ij de te koop/ gevraagd advertenties. Bij de gespot rubriek is wat mij betreft reageren en dus zeer waarschijnlijk afzijken, wel toegestaan. :wink:
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

van G
Guru
Guru

ma nov 28, 2005 19:45

Zeurpiet, sodemieter op. Stelling 4 !!!

Leo.
Jammer dat ik maar 1 X mag stemmen :biggrin:
nu Fiat 500 Opening Edition, CLS350
vroegah: MV Agusta F4, Seicento Hobby, clk 230 kompressor, Cagiva Mito evo, 156JTSWAGON, 166V6, 155TS18L16V, THEMA16VTURBO, 33 16V, TIPO17D, ABARTH130TC, 323i, ABARTH105TC FZR1000EXUP, FZR600
ooit ? DELTAintergraleEVO

AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

ma nov 28, 2005 19:57

Leo.
Jammer dat ik maar 1 X mag stemmen :biggrin:

:blue_lol:

Alfa
Advanced Member
Advanced Member

ma nov 28, 2005 20:00

Ach ik ga ook vast wel een keer wat aanbieden en wie het wil hebben koopt het dan en wat ieder ander ervan vind interesseert me toch echt helemaal niets :moon:

Lul maar raak het zal me een biet wezen :lol:
The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.

stennie
Advanced Member
Advanced Member

ma nov 28, 2005 20:24

Nederland: regelland :!: :!: :!: :!: :!:

Het is toch een open forum??
Een ieder die zijn mening wil ventileren moet dat toch kunnen doen? (Of het geouwehoer is of niet)

Ik word zo langzamerhand wel een beetje moe van dit gezeik [-X

@Sudman: waarom zou men zijn of haar mening niet durfen geven (op Zandvoort oid)??
Als het mij niet aanstaat zeg ik het gewoon... of het gerespecteerd wordt of niet

dussssssssssss
ooit gereden 155 1.7 ts 1994
156 1.8TS 16V 2000
nu 156 1.8 TS 16V 2004 met leer

www.autodetailing.nl

richard

Tymen QV
Full Member
Full Member

ma nov 28, 2005 20:38

Leo.

:thumbs:
----------------

Robkg
Guru Duplice
Guru Duplice

ma nov 28, 2005 20:38

MODERATORS

Maar deze lijken hier niet echt aanwezig :{ enkele weken van strak en goed moratorschap en er hoeft bijna niks meer gedaan te worden. Stel goede en duidelijke regels op (zowel voor aanbieders als diegene welke reageren), dan hoeft het helemaal niet zoveel moeite en ergenis te kosten.

En ik wil me hierbij best beschikbaar stellen, op andere fora post ik al jaren met succes mee. Voor referenties mag er een PBtje gestuurd worden.
La meccanica delle emozioni
Daily: 166 2.4 JTDm 20v Sportronic - 2004 / 916 Spider 2.0 T.S. - 1999
Gehad: Alfa 33, 75, 146, 155 (2x), 156, Volvo 340, 440, Lancia Delta, Kappa Coupe & SW, Mazda MX-5.

Gtvco
Guru Duplice
Guru Duplice

ma nov 28, 2005 20:41

Ja, toe maar nog een agent erbij :wink:

P.s. voordat ik het hele forum over mij heen krijg,dit is een geintje

SQUADRA LEO
Guru
Guru

ma nov 28, 2005 20:47

Afbeelding

Leo.
MiTo 1.4 TB Sport
Spider 2.0 S4

Robkg
Guru Duplice
Guru Duplice

ma nov 28, 2005 20:48

Ja, toe maar nog een agent erbij :wink:

P.s. voordat ik het hele forum over mij heen krijg,dit is een geintje
Ik begrijp dat het een geintje is, maar een goede moderator is juist geen politie agent, maar iemand die als je iets over de lijn gaat ff aantikt. En als je er ver overheen gaat terug haalt. Een politie agent zou meteen straffen.

Niemand zit te wachten op een ... sfeertje(hoewel, een lekker vrouwtje is niet te versmaden :P ), toch is het lang niet altijd even gezellig op dit forum (iig niet bij Tekoop).

Het belangrijkste is:
1) Goede regels
2) Een of meerdere mensen welke erop toezien dat deze regels worden nageleefd.

3) Sociale controle, als iemand over de lijn gaat, dat hij eigenlijk al terug gefloten wordt voordat een moderator wat moet doen.

Ik hoop dat er echt wat aan wordt gedaan, verschillende mensen die ik laatst gesproken heb hadden het over dit forum en de manier waarop er met elkaar wordt omgegaan, wat er ook gebeurt, respect voor elkaar is soms ver te zoeken. Dat is hetgeen waar ik me hard voor zou willen maken.
La meccanica delle emozioni
Daily: 166 2.4 JTDm 20v Sportronic - 2004 / 916 Spider 2.0 T.S. - 1999
Gehad: Alfa 33, 75, 146, 155 (2x), 156, Volvo 340, 440, Lancia Delta, Kappa Coupe & SW, Mazda MX-5.

Gtvco
Guru Duplice
Guru Duplice

ma nov 28, 2005 20:58

Ik hoop dat er echt wat aan wordt gedaan, verschillende mensen die ik laatst gesproken heb hadden het over dit forum en de manier waarop er met elkaar wordt omgegaan, wat er ook gebeurt, respect voor elkaar is soms ver te zoeken. Dat is hetgeen waar ik me hard voor zou willen maken.

Volledig mee eens Rob.Als je dat eens voor elkaar zou kunnen krijgen hier,vooral een beetje respect voor elkaar en elkaars spullen,Dan mag je van mij zeker wel mede-moderator worden. :thumbs:

Terug naar “Het Forum Café”