Ik ben bezig met een 164, wie weet waar ik op moet letten??
ALVAST BEDANKT VOOR DE TIPS..................
Tikken van de nokkenas is wat slechter te horen bij een v6 dan bij een TS. Ook staan de uitlaatkleppen vaak wat beroerder... bij een 164 is het best een k klus om er bij te komen.... 500 euro voor distributiewissel is denk ik voor een 24 V. Voor een 12 klepper wat goedkoper. Maar er zijn denk ik wel wat huidige V6 piloten die dat kunnen zeggen.Als die uitlaatnokkenas niet helemaal honderd meer is, hoor je hem dan tikken oid?
En waar moet ik qua kosten aan denken voor een distributiewissel bij een V6? Ergens op dit forum las ik rond de 500 Euro, klopt dit ongeveer?
Dat mag ik hopen ja, want waar zit die dan ?Uitlaatnokkenas van de 12V is ook een puntje om op te letten.
als-ie er namelijk zit, is er iets bijzonders met je blokje aan de handDat mag ik hopen ja, want waar zit die dan ?Uitlaatnokkenas van de 12V is ook een puntje om op te letten.