Hoe moeten de Te Koop en Gezocht advertenties voortaan verder ?

Zoals nu is prima, iedereen mag naar hartelust meningen ventileren
49%
58
1 post, de eerste dus en daarna niets meer.
7%
8
Alleen de auteur mag toevoegen.
16%
19
Zeurpiet, sodemieter op.
28%
33

Totaal aantal stemmen: 118
Giulia2000TS
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

Re: RE: Oplossing voor off topic gezever en gezever daarover

ma nov 28, 2005 23:06

Lekker dat soort manieren bij liefhebbers onderling,......

En wat betret die commerciele advertenties. Als je als verkoper heel veel doet voor het forum of vriendjes hebt, wordt het gedoogd?? Als die regel er is dan moet die ook gelden. Zonder uitzondering. En anders laat die regel vallen. Maar er worden hier gewoon mensen monddood maakt omdat ze gewoon referen aan een regel, maar ja het betreft wel een gerespecteerd forum-lid. Dat kan natuurlijk helemaal niet :evil: Erg hypocriet allemaal
Ja, dat gedogen komt helaas nog wel eens vaker voor, begrijp dat ook niet :wink:

de GTA-velgen, de 75-en etc. Ik vind dit niet erg omdat ik het wel in orde vind om alles snel te kunnen bekijken. Schaf dan ook die regel van commercieel af dan is hier geen gemier meer over.

Ja van die hypocrisie dat klopt idd.
Regel afschaffen voor de commercie gaat niet werken omdat dan elke "alfa"-spatlappenhandelaar hier zijn waar komt slijten..... Daarbij is elke advertentie in principe commercieel..... :roll: Maar de gezonde uitzonderingen moeten we zeker toelaten en dat gebeurt ook als sinds de beginperiode van dit forum. Er is een duidelijke ongeschreven regel die toestaat dat er dus wel commercieel gehandeld wordt door bepaalde "vrienden" van het forum. We weten allemaal wie dat zijn en wees er blij mee dat ze er zijn. Doe er je voordeel mee of gun het in ieder geval een ander. Het aangebodene wordt altijd sterk overtroffen door de hoeveelheid kennis en hulpvaardigheid die meegbracht wordt. Niet over klagen dus. Het is trouwens al tijden geregeld! Alleen niet beschreven. Maar dat mag geen probleem zijn...
Dirk - Giulia2000TS

Hermano73

RE: Oplossing voor off topic gezever en gezever daarover

ma nov 28, 2005 23:30

De oplossing is dus dat er blijkbaar geen oplossing is voor dit soort zaken.
Als ik achteraf alles teruglees, vind ik het een jammer dat ik me uit mijn tent heb laten lokken.
Ik zou kunnen zeggen dat dat niets voor mij is maar dat blijkt niet het geval.
Lekker vinnig is het wel, maar het gaat me niet meer gebeuren.

Internet is wellicht iets te annoniem voor sommigen.

Excuus, met name aan degene die de 75 probeert te verkopen, de topic is inmiddels geschoond van mijn commentaar.
Had het wel (PB) licht aan de stok met iemand over de reacties maar de agressie is inmiddels van me afgeschreven, dat is voorbij.

Ik hoop me nog een tijd een beeld te kunnen vormen van het aanbod van Alfa's op het "Te koop" deel op het forum.

Vraag me oprecht af in hoeverre zo'n BBQ gezellig is, is er dan ook zo'n berg gezeur of is dat wel weer gewoon gezellig?

Giulia2000TS
Guru Duplice
Guru Duplice

ma nov 28, 2005 23:50

De oplossing is dus dat er blijkbaar geen oplossing is voor dit soort zaken.
Als ik achteraf alles teruglees, vind ik het een jammer dat ik me uit mijn tent heb laten lokken.
Ik zou kunnen zeggen dat dat niets voor mij is maar dat blijkt niet het geval.
Lekker vinnig is het wel, maar het gaat me niet meer gebeuren.

Internet is wellicht iets te annoniem voor sommigen.

Excuus, met name aan degene die de 75 probeert te verkopen, de topic is inmiddels geschoond van mijn commentaar.
Had het wel (PB) licht aan de stok met iemand over de reacties maar de agressie is inmiddels van me afgeschreven, dat is voorbij.

Ik hoop me nog een tijd een beeld te kunnen vormen van het aanbod van Alfa's op het "Te koop" deel op het forum.

Vraag me oprecht af in hoeverre zo'n BBQ gezellig is, is er dan ook zo'n berg gezeur of is dat wel weer gewoon gezellig?
Er is idd geen pasklare oplossing.....

BBQ is minder anoniem dus idd gezellig! Enne, ook daar geldt dat als het "topic" niet bevalt je gewoon ergens anders gaat luisteren... :wink:
Dirk - Giulia2000TS

Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice

di nov 29, 2005 10:14

En wat betret die commerciele advertenties. Als je als verkoper heel veel doet voor het forum of vriendjes hebt, wordt het gedoogd?? Als die regel er is dan moet die ook gelden. Zonder uitzondering. En anders laat die regel vallen. Maar er worden hier gewoon mensen monddood maakt omdat ze gewoon referen aan een regel, maar ja het betreft wel een gerespecteerd forum-lid. Dat kan natuurlijk helemaal niet :evil: Erg hypocriet allemaal
Ja, dat gedogen komt helaas nog wel eens vaker voor, begrijp dat ook niet :wink:

de GTA-velgen, de 75-en etc. Ik vind dit niet erg omdat ik het wel in orde vind om alles snel te kunnen bekijken. Schaf dan ook die regel van commercieel af dan is hier geen gemier meer over.

Ja van die hypocrisie dat klopt idd.
Regel afschaffen voor de commercie gaat niet werken omdat dan elke "alfa"-spatlappenhandelaar hier zijn waar komt slijten..... Daarbij is elke advertentie in principe commercieel..... :roll: Maar de gezonde uitzonderingen moeten we zeker toelaten en dat gebeurt ook als sinds de beginperiode van dit forum. Er is een duidelijke ongeschreven regel die toestaat dat er dus wel commercieel gehandeld wordt door bepaalde "vrienden" van het forum. We weten allemaal wie dat zijn en wees er blij mee dat ze er zijn. Doe er je voordeel mee of gun het in ieder geval een ander. Het aangebodene wordt altijd sterk overtroffen door de hoeveelheid kennis en hulpvaardigheid die meegbracht wordt. Niet over klagen dus. Het is trouwens al tijden geregeld! Alleen niet beschreven. Maar dat mag geen probleem zijn...
Dat van die "alfa"-spatlappenhandelaaren dat zal wel meevallen.

En wie zijn die vrienden van het forum danwel die mogen plaatsen ?. Ik weet niet wie dat is. De forumleden in het midden van het land mischien wel die elkaar veel zien ook tijdens meetings, maar er zijn nog meer leden die in alle uithoeken van dit land wonen en niet alles meekrijgen.

En daarom pleit ik er ook voor om duidelijkheid hierin te verschaffen, wie mag wel en wie mag niet. Nu wordt deze ongeschreven regel min of meer bepaald door een select gezelschap. Want van vriendjespolitiek....zolang het niet duidelijk is van wie wel en waarom , blijf je dit gezeur houden.

Speel eens open kaart, aub !. Ik betaal een hoop contributie aan de club en wil hier dus uitsluitsel over. Ik zet mijn lidmaatschap hiervoor op het spel.
156

Andretti Molletti

di nov 29, 2005 10:28

En daarom pleit ik er ook voor om duidelijkheid hierin te verschaffen, wie mag wel en wie mag niet. Nu wordt deze ongeschreven regel min of meer bepaald door een select gezelschap. Want van vriendjespolitiek....zolang het niet duidelijk is van wie wel en waarom , blijf je dit gezeur houden.

Speel eens open kaart, aub !. Ik betaal een hoop contributie aan de club en wil hier dus uitsluitsel over. Ik zet mijn lidmaatschap hiervoor op het spel.
De duidelijkheid is er al in de forumregels,
de uitvoering is een ander aspect..maar ik denk wel dat je gelijk hebt!
Wat zo jammer is, is dat het bestuur wel mee leest, maar vaak niets doet..

Het is net als bij de keuring op het SS, het is niet leuk iemands auto te moeten afkeuren, maar dat doe je uiteindelijk wel voor de velen (en de veiligheid) die hun zaakjes wel in orde hebben en niet klagen...

Mogelijk kunnen de diverse MODERATORS hier hun mening cq beleidspolitiek eens uit een zetten???

Pietro Originale
Guru Triplo
Guru Triplo

di nov 29, 2005 10:49

Mogelijk kunnen de diverse MODERATORS hier hun mening cq beleidspolitiek eens uit een zetten???
Deze moderator heeft er wel een mening over, maar houdt deze nog even voor zich totdat hij er met de andere moderators contact over heeft gehad. Zoals al te merken zijn we, om verschillende redenen, fwat minder actief op het forum. Het is ff pappen en nathouden, maar dat we meer moeten gaan doen en met een antwoord hierover moeten komen is duidelijk.

Maar laat in de tussentijd verstand en redelijk heersen en laten we vooral lief zijn voor elkaar (niet direct voor jou bedoeld Dré ;) Hoewel deze opmerking natuurlijk ook weer voor velerlei uitleg vatbaar is :lol: ).
Nu: Rosso 75 Turbo (voorheen TS) racer (1991), een BeierDreier
Vroeger: Nero 33 S 16V QV (1992), Grigio Chiaro Spider 2.0 (1991), Blu 164 TS (1995), Grigio Eclisse Spider 2.0 TS (1999)
Eat My Rust Racing

Andretti Molletti

di nov 29, 2005 10:57

Ik zal het goede voorbeeld geven met lief te zijn voor Skattie....

Wie volgt ;)

reijnaje
Guru
Guru

di nov 29, 2005 10:59

Ik zal het goede voorbeeld geven met lief te zijn voor Skattie....

Wie volgt ;)
Moet ik ook lief zijn voor Skattie bedoel je?

Eeeh.. nou vooruit dan, omdat jij het zeg... "Skattie wat zit je haar leuk!"

:lol:
1983 Alfasud Sprint 16V
1992 Alfa 33 16V

Andretti Molletti

di nov 29, 2005 11:01

Zucht........................ :? :roll: :?

maar liever zo dan weer gezever hoor ;) :lol:

AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

di nov 29, 2005 11:06

:jumping:

Ik wil ook lief zijn voor iemand, wie geeft zich op :roll:
Niet allemaal te gelijk :wink:

Pietro Originale
Guru Triplo
Guru Triplo

di nov 29, 2005 11:08

Afbeelding
Nu: Rosso 75 Turbo (voorheen TS) racer (1991), een BeierDreier
Vroeger: Nero 33 S 16V QV (1992), Grigio Chiaro Spider 2.0 (1991), Blu 164 TS (1995), Grigio Eclisse Spider 2.0 TS (1999)
Eat My Rust Racing

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

di nov 29, 2005 11:09

Heb nog een paar karweitjes aan m'n auto's ...HEEL lief van je dat je dat wilt doen ! 8) :jumping:
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

reijnaje
Guru
Guru

di nov 29, 2005 11:23

Een lolletje op zijn tijd moet kunnen he... eeeh, nu hoop ik niet dat Skattie nu denk dat het een grapje was dat haar haar leuk zit #-o .. oh hier lul ik me nooit meer uit...
1983 Alfasud Sprint 16V
1992 Alfa 33 16V

SPIDERVELOCE1750

di nov 29, 2005 11:24

Heb nog een paar karweitjes aan m'n auto's ...HEEL lief van je dat je dat wilt doen ! 8) :jumping:
Als je dan toch al in de buurt van Antwerpen bent , is Gent niet ver weg meer . Ik heb ook nog wel wat
k(l)usjes voor jou :wink:

Kristal

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

di nov 29, 2005 11:35

Een lolletje op zijn tijd moet kunnen he... eeeh, nu hoop ik niet dat Skattie nu denk dat het een grapje was dat haar haar leuk zit #-o .. oh hier lul ik me nooit meer uit...
je weet 't ! :twisted:
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

Terug naar “Het Forum Café”