Daar zullen er nu niet te veel Hollanders voor in een 2cv duiken hoor!
Tja als het nou een Euro zou zijn,dat veranderd de zaak natuurlijk!
't is ook al een ouwe grap, hé !
over 2CV's: heb er vroeger één gehad, en daar zijn we toch mooi met 7 ingeraakt (ZONDER euro op de vloer )
was in de zomer. 5 in 't bakje en 2 op de dakstijl achteraan met 't dak open !
totaal onverantwoord, maar hoe ben je op je 18, hé !
over 2CV's: heb er vroeger één gehad, en daar zijn we toch mooi met 7 ingeraakt (ZONDER euro op de vloer )
was in de zomer. 5 in 't bakje en 2 op de dakstijl achteraan met 't dak open !
totaal onverantwoord, maar hoe ben je op je 18, hé ! [/quote]
Mij hoor je niet lachen met een eend, hoor ! als ik ooit een niet alfa oldtimer zou kopen, was 't een eend ! schitterend door eenvoud !
ik had trouwens geen echte 2cv, ik had een Dyane ! De GTA onder de eenden, zeg maar !
en lach er maar mee, 'k had tenminste al een boxer !
Zo is er een echtpaar 50 jaar getrouwd en ze hebben het er over wat ze nog niet van elkaar weten. Zegt die vrouw tegen haar man: "Je hebt nou 50 jaar zo'n kistje naast je bed staan, maar ik heb je nooit gevraagd wat er nou in zit. Maar inmiddels ben ik eigenlijk toch wel nieuwsgierig naar wat je daarin bewaart." Die man pijnst even en zegt: "Nou vooruit, het moest er een keertje van komen." Hij doet het kistje open en daarin liggen drie eieren en 10.000 euro. Zijn vrouw begrijpt er niets van en hij legt uit: "Nou schat, ik ben je in onze 50 jaar niet altijd helemaal trouw geweest. Telkens als ik vreemd was gegaan deed ik een ei in het kistje." Zijn vrouw denkt: "Nou ja, drie keer vreemd gegaan in 50 jaar.." en zegt tegen haar man: "Nou vooruit, het is je vergeven. Maar wat ik wel vreemd vind, hoe kom je aan die 10.000 euro? Dat kan je met ons inkomen nooit bij elkaar gespaard hebben..". Dus die man gaat verder uitleggen: "Nou, elke keer dat ik 12 eieren had, ging ik naar de markt om ze te verkopen en deed de opbrengst in dit kistje......."