Die 90 gaat eruit zien als nieuw!!!
We weten alleszinds al waar we haar moeten wassen bij jou in de buurt .He zuiderbuurtjes, nobel plan om een novanta te redden!! 90x dank zeg maar, suc6 met de operatie.
Als ze af is kom je ze maar eens showen in t zeeuwse, grtz, fRank
Niet te hard hoop ik
Je ziet haar zeker landen![]()
Kristal
Euh, ik ben nog niet langsgeweest kratjes te brengen & voor de velgen weet ik eigenlijk niet of iemand daarop gereageerd heeft.We weten alleszinds al waar we haar moeten wassen bij jou in de buurt .He zuiderbuurtjes, nobel plan om een novanta te redden!! 90x dank zeg maar, suc6 met de operatie.
Als ze af is kom je ze maar eens showen in t zeeuwse, grtz, fRank
Naar het schijnt hebben ze daar ook kratjes in overvloed en een 90 heeft een grote koffer hé![]()
maar helaas nog geen kleine![]()
Je ziet haar zeker landen![]()
Kristal
Euh, ik ben nog niet langsgeweest kratjes te brengen & voor de velgen weet ik eigenlijk niet of iemand daarop gereageerd heeft.
Die kleur is ook AR 768 is het niet. Het valt zo te zien allemaal best mee. Als dat klaar is heb je ook een mooie auto. 2006 zal goed gaan beginnen.
Euh, ik ben nog niet langsgeweest kratjes te brengen & voor de velgen weet ik eigenlijk niet of iemand daarop gereageerd heeft.Ik ben even niet mee , tenzij jij in Axel je biervoorraad inslaat
![]()
![]()
Kristal
Of hoe je het vertrouwen in iemand in één slag verliest .![]()
![]()
![]()
Nou ja, heb ik zojuist een nieuwe 90 gekocht in België.....is er weer iemand mij te snel af!!!
Veel mooier als die van Manu en Kristal!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Newbie , dat past toch bij mijn leeftijdWat krijgen we nou ????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()