Welke games werken er eigenlijk wel op een Mac.
Missen doe je zeker ietsNou, da's niet veel, redelijk wat sportmanager-games enzo wel maar ik vind eigenlijk alleen racegames leuk... Vandaar maar een PS2 met veel racespellen thuis. Maar dit spel mis ik toch wel geloof ik!!!
Maar dan koop je toch gewoon een pc naast die mac?En bedankt... Ik had liever gehoord dat ik er niks aan mistte omdat het niet beter was dat alle andere spellen en het wagengevoel en -geluid veel te wensen over lieten... Fijn hoor...
Welk vermoedenHmmm de demo werkt wel, geen GTA helaas. Alleen het werkt nogal schokkend, dus m'n vermoede was juist .
Helaas pindakaas, want het ziet er wel cool uit. En zo met elkaar racen is natuurlijk ook wel gaaf.
Rens
Ja, koop voor 399 zo'n suffe Dell fiets en kijk hoe dat gaat.Maar dan koop je toch gewoon een pc naast die mac?En bedankt... Ik had liever gehoord dat ik er niks aan mistte omdat het niet beter was dat alle andere spellen en het wagengevoel en -geluid veel te wensen over lieten... Fijn hoor...
Moet jij eens kijken wat voor (game)wereld er voor je open gaat.
MaCDONALDSLaat ik nou net een samenlevingscontract hebben met een meisje afkomstig uit de Mac-secte.