Zo ik ben hier zo wel even een eind weg gezakt.

Het is eens tijd voor een update. Ik heb wel gemerkt dat ik er niet echt snel in ben. Het is maar goed dat ik er m'n brood niet mee hoef te verdienen

. Maar zolang de 33 er uiteindelijk weer goed uit gaat zien, dan maakt het mij niet veel uit.
Ik heb eerst een hele tijd lopen prutsen aan het binnescherm bij de tankdopen en aan de onderkant in de buurt van het reservoir. Dit was hiervan nogal slecht, doordat de vorige eigenaar er al bezig mee was geweest en het reservoir heeft ergens gelekt.
Alleen over de dingen die ik gedaan had was ik steeds niet tevreden en kon er ook nooit goed bij om het een beetje netjes af te werken. En uiteindelijk moest ik ook nogal wat doen van dat binnescherm.
Toen heb ik besloten om een binnescherm uit een sloop 33 te halen. Gelukkig kon ik nog wel een fatsoenlijke vinden en na een boel slijpen, heb ik er een stuk uit gekregen.
Daarna konden alle overbodige delen er weer verder vanaf gehaald worden.
Zoals je kunt zien zit er af en toe nog wel een plekje. Die ga ik eerst weer dicht lassen.
Wanneer bij de QV het binnescherm ook uit is dan komt dit nieuwere deel uiteraard weer terug op de oude plek. Het voordeel is nu dat ik ook meteen een stuk heb voor rondom de tankdop aan de buitenkant.
Zo is het misschien wel wat meer werk, dan allemaal kleiner stukjes. Alleen het voordeel hiervan is dan het resultaat wel een stuk beter wordt en daar is het mij voornamelijk ook om te doen.
Rens