Lotgenoten.....
Ik zit er weer es zwaar doorheen met mijn net opgelapte ar 33 16QV.
Reed weg van tankstation, zette em in zijn 1 en vervolgens kwam ik niet meer voorruit.??????????????? Dit i.c.m wat rare geluidjes deed mij inzien dat ik beter even kon stoppen en liet de wagen, met de koppeling ingedrukt, uitrollen naar een afgelegen straatje.(met de koppeling in en motor aan doet ie ook net of er niets aan de hand is.)
Wanneer de motor uit staat, kan ik em netjes duwen. Het lijkt alsof hij dan gewoon in zijn vrij staat.
Maar.... wanneer ik probeer te starten lukt het niet! Alléén lukt dit wel als ik de koppeling inhoudt!!
Dan zou je haast denken dat ie in de versnelling staat en ook al zou het in t ergste geval zijn 5e staan dan zou je met heel veel toeren en heel veel koppelingswerk (leeskoppelingslijtage) toch ietsjes vooruit moeten kunnen komen....toch?
Is dus niet het geval...heb dat even geprobeerd maar dat lukt echt niet.. als je rare geurtjes ruikt neem ik aan dat je genoeg geprobeert hebt.
Sja en verder zit mijn versnellingspook gewoonweg zwaar vast. Heb onder de wagen gekeken of daar in de buurt van de versnellingsbak / pook iets raar zit maar daar zit het goed.
In die zin dat de ringetjes en het gemodificeerde borgringetje ook op zijn plaats zit.
Graag hoor ik van jullie of jullie hier ervaringen mee hebben
Echt alle info is van harte welkom...
....
GrtZ
JAck