Hoi Alfetta GT/V bezitters
Wellicht dat sommige mij kwalijk nemen ff gebruik te maken van moederforum SCARB in deze
Nadat mijn website de lucht in is gegaan speelde ik met de gedachte of er voldoende animo zou zijn voor een Alfetta GT/V forum.
Dit ook naar aanleiding van reacties in het website topic! http://www.alfaclub.nl/phpbb/viewtopic.php?t=8579
Nu zijn er al diverse forums welke naast het scarbforum fungeren als discussieplek voor allerhande zaken betreffende onze hobby's.
Ik besef heel goed dat het heel moelijk is om een dergelijk forum voldoende inspiratie mee te geven om het in de lucht te houden.
De kunst is uiteraard om er samen iets van te maken naast ons moederforum
Dit betekend niet dat mijn animo naar het SCARB forum erom minder zou worden, daarvoor is het hier veel te gezellig.
Daarnaast is net omdat hier zoveel fanaten bijelkaar zitten (met ieder zijn eigen inbreng) hier ook altijd voldoende technisch kennis aanwezig waarmee ieder is geholpen.
Doel van het Alfetta GT/V forum in deze is uiteraard als informatief doorgeefluik specifiek voor deze modellen.
Een serieuze concurent van dit forum zal het nooit worden en is ook niet de intentie, daarnaast is de groep niet groot genoeg om dat te bewerkstelligen.
Nou?