in elk geval eentje... , het begin is er!Oke oke overal zit een kern van waarheid in....
Maar niemand die zich er aan stoort dat die winkeldeuren in de winter openstaan en warmte naar buiten blazen
Snap nu ook waar 'onze' 1750 op gebaseerd is......
in elk geval eentje... , het begin is er!Oke oke overal zit een kern van waarheid in....
Maar niemand die zich er aan stoort dat die winkeldeuren in de winter openstaan en warmte naar buiten blazen
Deze snap ik ff nietin elk geval eentje... , het begin is er!Oke oke overal zit een kern van waarheid in....
Snap nu ook waar 'onze' 1750 op gebaseerd is......
Dat heeft meneer Kok nog altijdff kwartje zoeken
De laatste 0.2 graden misschien?@Alfetta Owner : daarom ga ik alleen naar de Hema ( serieus, we zijn een beetje Hema mensen ! )
Maaruh, waar ik me aan stoor is al dat onnodige vliegverkeer Iemand enig idee welk deel van het broeikaseffect deze bedrijfstak op zijn naam heeft ?
Een beginnetje Matra:
Maaruh, waar ik me aan stoor is al dat onnodige vliegverkeer Iemand enig idee welk deel van het broeikaseffect deze bedrijfstak op zijn naam heeft ?
Waarom is de variatie niet tov het gemiddelde gedaan, maar tov de 'current' (oude cijfers trouwens, uit 1994.....)
Als je variatie toont is je "basepoint" eigenlijk onbelangrijk.Waarom is de variatie niet tov het gemiddelde gedaan, maar tov de 'current' (oude cijfers trouwens, uit 1994.....)
Klopt. De gemiddelde temperatuur op aarde fluktueert met enige regelmaat. Waarom is niet helemaal bekend. Zie anders de paleklimatische site van NASA: http://www.giss.nasa.gov/research/observe/surftemp/ en anderen bv de Wikipedia voor een snelle samenvatting. http://en.wikipedia.org/wiki/Global_warmingJe ziet overigens iedere 125.000 jaar eenzelfde patroon, met een sterke stijging. Tot nu toe niks bijzonders.
Klopt ook. Wat het effekt is hiervan is enigzins een kwestie van geloof.Het enige 'bijzondere' wat je uit dit grafiekje kan halen is dat de CO2 concentratie toegenomen is en 'iets' uit het normale patroon loopt en dat er kennelijk een relatie tussen CO2 toename en temp toename is.
Waarschijnlijk ja. Vraag is of het nu sneller gaat of niet en of er daardoor en abnormale verandering plaats zal vinden. Dat, denk ik, weet niemand.Uit de toelichting bij de grafiek (aardig stukje trouwens.)
'Perhaps most significantly of all, we now are on the rising edge of one of the natural warming periods. I think these periodic fluctuations and our position on the current inter-glacial warming period are good reasons to doubt the Global Warming hypothesis. The recent temperature increases (if any) may have nothing to do with man's production of green house gasses. The climate should be getting warmer now even without man's help!'
Adios, JR