http://www.formule1nieuws.nl/modules/ne ... oryid=9400
Ik ga ook weer even kijken, maar als het weer net zo saai is als de laatste jaren dan haak ik snel af. Vind het wel weer een knappe prestatie (financieel gezien) dat er één, en misschien zelfs twee Nederlanders mee gaan doen. Heb over Albers niet veel zinnigs te zeggen. Ga dan ook geheel onbevooroordeeld kijken hoe hij het er vanaf brengt. Alhoewel hij natuurlijk niet het beste materiaal van het veld heeft, zou het toch leuk zijn als ie een keer in de top tien kan finishen.
Snap trouwens niet dat Schumi niet eens laat zien wat hij echt waard is door in een iets mindere auto te stappen. Altijd maar voorop zonder tegenstanders in de buurt lijkt mij niets aan.
Alhoewel ik motorsport niet echt leuk vind, heb ik wel veel waardering voor Valentino Rossi die steeds maar weer laat zien een echte kampioen te zijn.
500cc is niet meer. Het is nu 990cc 4takt geworden. Dus volgens jouw doet Schumacher het vooral om het geld? Zou best kunnen, maar dat vind ik dan spijtig voor Schumacher. Een echte racepiloot is in mijn ogen iemand die graag de confrontatie aangaat met andere piloten. Die andere het vuur aan de schenen wil leggen en houdt van een uitdaging. En dat heeft Schumacher niet, die gaat liever op het geld af. Ik zie trouwens Schumacher niet doen, wat Rossi heeft gedaan. Maar Schumacher blijft wel de man die 7 maal wereldkampioen is en dat zie ik niet direct iemand nadoen, hoewel Fangio ook 5 maal wereldkampioen is geworden. Dat was nog eens racen !trouwens om op vallentino rossi te komen zo lang hij in de 500 cc rijdt is daar ook weinig aan die gast wint ook alles al vertrekt ie laatste van start net zo'n talent als schumacher maar dan op 2 wielen.
Als je echte actie wil kijk dan naar de rally dat is pas spectaculer maar ja ieder zijn meug.
@Jolinos : of een heuvelklim
@Duke : Schumacher met Fangio vergelijken is niet eerlijk Toen was het veel moeilijker om kampioen te worden ! Eigenlijk moet je het palmares van Fangio maal 2 doen !!!!!
Dit geldt niet voor Valentino Rossi.Als hij zou over stappen zou eens temeer blijken dat geld het wint van de coureur.......
Bas Leinders is testpiloot bij Minardi, maar die zal er niet veel van terecht brengen vrees ik. Je moet met heeeeeeel veel geld over de brug komen wil je het maken in de top van de autosport.@Duke :
apropos België : Thierry Boutsen won tweemaal in 1989 en eenmaal en in 1990. 3-0 voor België ! Ik weet het nog goed. Om de zondag bij oma op bezoek samen met mijn ooms,pa en opa F1 kijken. Achteraf lijkt het allemaal mooier dan het was wellicht, of romantiseerd men teveel, maar toch..... Het was geweldig. Als reservebelg blijven dat soort momenten toch hangen ( en dat terwijl er veelal in Lemiers gekeken werd.....)
Tijd voor een nieuwe Belg !