Mag het ook een theetje zijn op dit uur . Er zit nog genoeg cava van gisteren in mijn lijf
Kristal
Awel ... waar blijft ge met Uw goede smaak ?eerst koffie,
en straks komt mijn "belgische" traktatie voor 31-12
Ja das lekker
Tja, een Alfa in de sneeuw is best verleidelijk , hou Dré er maar bij vandaan....Inmiddels weer een paar dagen verder. We zitten in de sneeuw en skieen er op los als jonge goden...
Al zeggen de beentjes dat het niet zo is...negeren dus
We zijn in Rauris, een "gat" waar vroeger een internet cafe was...nu niet meer???
rare jongens die Oostenrijkers We zijn high vd wierrook die ze hier branden tegen de .....geen idee, de 3 koningen moeten nog komen dus die kunnen het niet geweest zijn....
Morgen gaan we de pistes onveilig maken met " der Lucas" onze Meester...
Wel lachen hoor een witte kerst dus met n dikke meter sneeuw.. Natuurlijk weer een paar Ollanders op gladde zomerbanden, maar de Servizio heeft vakantie ... ik heb nog wel geroepen automatten eronder en wis en warachtig het hielp
De 147 heeft met winterbanden geen moeite met ijs sneeuw en gladheid.. Dat valt dan ook weer mee
Gezien de hightech toerusting van dit dorp zal het, dit jaar wel de laatste posting zijn van het dolle duo SKadretti
OPPASSEN dus met de korte lontjes hiero en fijne jaarwisseling alvast vanuit de sneeuw!
Ciao, SKA DRETTI
... dan meld ik me ook aan voor een glazeken , liefst rossoDas een mooi flesje! Als de inhoud net zo is......
Bij wijn is het juist omgekeerd hoor , hoe dieper het "gat" in de bodem , hoe langer ze te bewaren zijnZouden ze net als de auto's dezelfde 'bodem' hebben...