Ach, net als ik attaqueert mijn huisgenoot af en toe wat, al weten we zelf niet waarom....
Miao,
Sanne
He Hansjepansje. Je moet mij niet in de haren vliegen he...anders wordt die eucalypta in je Sw zo weer wakker hoor..Daar zul je jouw hoofd niet aantreffen, gnignigni....
Heeft Hans een pandabeerkussen van @@ zijn voormalige haardos gemaakt ?He Hansjepansje. Je moet mij niet in de haren vliegen he...anders wordt die eucalypta in je Sw zo weer wakker hoor..Daar zul je jouw hoofd niet aantreffen, gnignigni....
Voor alle fotookes groot en klein moet ge bij Kristal zijn Dus stuur maar op naar debatjes@hotmail.com en ik zet het er gratis en met graagte voor U op ....Ook maar een plaatje plaatsen dan nou vooruit daar komt die:
SH.T lukt niet
Let op uw woorden, je weet immers niet wat voor foto's ge nu gaat krijgen!Voor alle fotookes groot en klein moet ge bij Kristal zijn Dus stuur maar op naar debatjes@hotmail.com en ik zet het er gratis en met graagte voor U op ....Ook maar een plaatje plaatsen dan nou vooruit daar komt die:
SH.T lukt niet
Kristal
Bedankt voor de ongerustheid , maar ik heb een goed fotoshopprogramma ...Let op uw woorden, je weet immers niet wat voor foto's ge nu gaat krijgen!