waarom niet, heb al twee bussen in die van mij gekieperdmisschien kun je voor de zekerheid stop leak (halfords/brezan) in je olie te gooien misschien houdt het dan op..![]()
![]()
Niet doen dus

waarom niet, heb al twee bussen in die van mij gekieperdmisschien kun je voor de zekerheid stop leak (halfords/brezan) in je olie te gooien misschien houdt het dan op..![]()
![]()
Niet doen dus
Nee hoor, tis voor olielekkage'sStop leak is toch om lekkage in het koelsysteem te dichten.En zelfs dan alleen gebruiken als laatste (nood)maatregel.
hij zegt een plasje, een paar druppels. Dat zijn 2 druppels, nou daar zou ik me geen zorgen over maken.niemand hier op het forum weet waar de olie vandaan komt. niemand weet hoe groot het plasje is. en toch weet iedereen te vertellen dat het geen kwaad kan
Ligt natuurlijk helemaal eraan hoe absorberend de ondergrond is.Zou de afdichtring kunnen zijn. Als het een plasje is ter grote van en ontbijtbord dan is dat in mijn ogen geen plasje meer maar best een aardige plas. Olie vloeit namelijk niet zo gemakkelijk weg als bijv. ATM.
2 bussen.
Strakjes heet het niet meer olie verversen, maar "stop leak" verwisselen.