Voor die carbon/kevlar of polyester koets delen weet ik wel iemand die alle delen voor onze race auto's leverd, voor een prijs waar je het zelf nooit voor kan maken
Motordelen:
De hele tuning van deze motoren zou je moeten opsplitsen in verschillende stages, afhankelijk van budget, tijd, gebruik en gewenst vermogen
Voor de "straat" lijkt me een opzetje met std. motor, grotere/modernere turbo, grotere injectoren, BMW 7 serie luchtmeter, front mounted intercooler en een computer modificatie of piggy back ecu voldoende om een voor een redelijk budget het maximum uit een std. blok te persen.
Natuurlijk zij er andere goedkopere opties door eerst maar een met een gelimiteerde versie van bovenstande mods te beginnen, std. motor, std turbo, std intercooler, std injectoren en een computer modificatie of piggy back ecu om enigzins vermogen winst te boeken.
Ook kun je nog veel hoger gaan, stand alone ecu om die lucht meter aan de kant te kunnen gooien, motor modificaties zoals zuigers drijfstangen etc.
Wegligging:
andere stabi's, verstelbare schokdempers etc misshien ff contact opnemen met Jaco want onze race auto's worden omgebouwt naar full coil over (geen torsie vering) dus daar komen wat spullen vrij.
Gerhard