Het beste auto programma op de TV

De 5de versnelling
4%
2
Top gear
96%
54
Auto X-perience
Geen stemmen
0
Gek op Wielen
Geen stemmen
0
Anders
Geen stemmen
0

Totaal aantal stemmen: 56
René75TS numerato

Beste auto programma

di jan 25, 2005 21:56

Even als newbie maar eens even een pol gaan beginnen!

Ciao René

boerguus

RE: Beste auto programma

di jan 25, 2005 22:05

ik heb gestemd op top gear omdat ik daar veel goeds over heb gehoord
ik kijk zelf nooit naar auto programmas

Bert-155
Guru Duplice
Guru Duplice

di jan 25, 2005 22:10

Heb Top gear gestemd, maar kijk ook graag naar autoprogramma's op Discovery. Weet zo gauw niet hoe dat programma heet wat ik bedoel, maar die kerel restaureerd een wagen...(wagens.. 8) )

cor
Guru
Guru

di jan 25, 2005 23:05

Top Gear is top :thumbs:. Paar keer gezien, prachtig, die met typisch Engelse humor doorspekte presentatie, zelfs m'n vrouw vond het 'wel wat hebben'...... :shock: :shock:
--2000-- Bertone Blu Olandese (1974)
159 SW Tbi TI Bianco Ghiaccio (2010)

KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

Re: RE: Beste auto programma

di jan 25, 2005 23:06

Heb Top gear gestemd, maar kijk ook graag naar autoprogramma's op Discovery. Weet zo gauw niet hoe dat programma heet wat ik bedoel, maar die kerel restaureerd een wagen...(wagens.. 8) )
A car/truck/racingcar/plane/helicopter/4X4/motorbike/snowmobile is born.

Jorix

wo jan 26, 2005 00:03

Top Gear is top :thumbs:. Paar keer gezien, prachtig, die met typisch Engelse humor doorspekte presentatie, zelfs m'n vrouw vond het 'wel wat hebben'...... :shock: :shock:
Heel bekend. Dat is het enige autoprogramma dat m'n vrouw niet erg vind om mee te kijken ;)

Dat is wel ff anders als Allard Kalf, Bavo Nogiets of Tiff Needle in beeld is ... :biggrin:

Mathijs Spider 2000

wo jan 26, 2005 00:18

Top gear is een leuk programma, het is wat subjectief. Opel vinden ze bagger (wij ook) een Smart gaat niet eens een bocht om (klopt), Volvo vonden ze te saai (ikke ook).............................eigenlijk zijn ze dus best objectief als je het ZO bekijkt. :jumping:

Nee, prima programma met de britse humor :thumbs: . In Nederland hebben ze wel eens (nog) getracht om (en dat zullen ze nooit) het enigzins te evenaren :blue_lol: . De autofabrikanten zijn blij als Top Gear een auto wil testen en we weten allemaal hoe dat er aan toegaat. In Nederland zijn de programma makers blij als ze van de fabrikanten auto's mogen lenen. Ook daarvan weten we hoe dat gaat. Een willekeurig merk..........................Hyundai :sick: ....................met een willekeurige presentator............(Coronel :sick: :sick: )....................alles is mooi, goed, rijd lekker en ziet er ook nog eens HEEL leuk uit. :blue_lol: :^o Om kort te zijn, de Nederlandse autoprogramma's zijn een GROTE ADVERTENTIE campagne.........................BAGGER DUS.
Laatst gewijzigd door Mathijs Spider 2000 op wo jan 26, 2005 00:30, 1 keer totaal gewijzigd.

Alfa
Advanced Member
Advanced Member

wo jan 26, 2005 00:22

Even off topic maar wat een geweldige onderschrift Mathijs :jumping:
The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.

Dinky Boy
Miniaturista
Contacteer: Website

wo jan 26, 2005 00:28

Top Gear moet je niet te serieus nemen (behalve als ze een X3 keer op keer laten vastlopen op een bult zand, gnigni).

Het is gewoon kattekwaad van een stel jongens met te veel budget. Die tests van supercars waarin stelselmatig een set banden wordt opgerookt slaan nergens op.

Maar het is wel puur vermaak, gewoon lekker lol trappen met auto's zoals iedereen graag wil (nou ja, de meesten dan).

Ze gaan ook wel eens een tikkeltje te ver... als ze een Arna opblazen bijvoorbeeld :(

Mathijs Spider 2000

wo jan 26, 2005 00:29

Even off topic maar wat een geweldige onderschrift Mathijs :jumping:
[offtopicmode aan]

Is dat cynisch bedoeld?? :D

[offtopicmode uit]

Bialbero1962
Member
Member

wo jan 26, 2005 00:32

Top gear. Bijv. een alfa 147 GTA vonden ze absolute gekkenwerk en rationeel zouden ze voor een golf gti ofzo kiezen, maar alledrie gingen ze toch en zonder twijfel voor de GTA. Kijk dat zijn kenners :D

waar het hier alleen om zuinigheidstest en steriel rijden in kia's gaat , gaat het bij top gear om stoer uitlaatgeluid en wegligging van echte auto's : cuore sportivo zou ik zeggen
hun camerawerk is trouwens ook super!
Scarbnr:04609
Alfa Romeo Spider 2.0., 1993, rosso proteo
Alfa Romeo 155 1.8 TS 8v WB 1996, nero
Alfa Romeo GT 2.0 JTS Distinctive, 2009, grigio sterling
Eerste Alfa: Giulietta 2.0 Lusso, 1984

Jorix

wo jan 26, 2005 00:39

Ik vind dat Top Gear heerlijk wegkijkt met een of meerdere biertjes binnen handbereik. Inderdaad een stel kwajongens, maar dat maakt het nou juist leuk ;) Ook telkens weer een verrassing wat voor 'leuke' muziek The Stigg weer zal draaien tijdens z'n laps :biggrin:

Helaas is de realiteit dat ik vaak vergeet om dergelijke programma's te kijken of -als ik mazzel heb- er halverwege in rol (of vlak voor het einde). Zijn die uitzendingen van Top Gear (op legale wijze) na te zien via internet?

dibro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

wo jan 26, 2005 00:40

Ik vond het commentaar over Maserati laatst in dat ene programma waarvan ik de naam steeds vergeet :mrgreen: wel apart. Het kwam erop neer dat het vroeger niks was, weleens problemen en zo, maar....... dat hebben ze nu helemaal opgelost hoor, echt waar O:)
In dezelfde aflevering kwamen o.a. ook de 156 crosswagon. sportwagon Q4 en de Fiat Stilo Sporting aan bod, toevallig.... :whistle:

edit: het programma heet autoexperience en doe mij ook maar gewoon Top Gear!
It's not easy, being green (kermit)

jantje toot

wo jan 26, 2005 00:42

laatst op de engelse top gear gezien
was wel lache joh ging ie over de nurburg ring (als ik het goed typ)
met een jaguar diesel het is m gelukt na veel oefen om binnen tien min te rijden

mvg jan

top gear is te gek

Jorix

wo jan 26, 2005 00:43

...dat ene programma waarvan ik de naam steeds vergeet :mrgreen:
RTL Autowereld bedoel je.., met Allard K en Michael P ;)

Terug naar “Het Forum Café”