Gebruikersavatar
psillen
Guru
Guru
Berichten: 1258
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 09:43
Locatie: Horn, L

Re: RE: Limburgrit

vr jan 06, 2006 21:49

en nog dit......wist je dat er ook leden in england, amerika,nieuw zeeland en australie zijn ...weet hoever die moeten rijden :lol: :wink:
En dan dat hele eind over het water, nog wel met het stuur aan de verkeerde kant :jumping:
Alfetta Gt, 1975
Ooit gehad: Giulia Super 1.6 1971; 33 1.3 1988; 75 1.8 carb. 1989; 146 1.6 boxer 1995; 156 1.8TS 1999; 156 JTS Selespeed 2003; 159 SW 1.9JTDm16v, 2006; 159 SW 2.0JTDm16v, 2010

wilson
Member
Member
Berichten: 175
Lid geworden op: do sep 22, 2005 21:42

RE: Limburgrit

za jan 07, 2006 01:10

Jammer Jammer Jammer Jammer beste evenementencommissie van de S.C.A.R.B., jullie hebben er dus nog steeds niets van begrepen om ueberhaupt geen Limburgrit te organiseren, zelfs niet als deze op een presenteerblaadje aan u wordt overhandigd, (startlokatie, -route reeds uitgezet, roadbooks etc. etc. etc) zoals hiervoor reeds vermeld.

Vele clienten (lees alfa romeorijders) van het Alfa Romeo dealer bedrijf Coumans te Geleen, alwaar ik zelf werkzaam ben in de verkoop hebben mij persoonlijk laten weten diep teleurgesteld te zijn vanwege het feit dat de inmiddels traditionele Limburgrit niet zal doorgaan.
Ik heb zelfs al vernomen dat een enkeling zijn donateurschap van de scarb niet zal continueren. Maar ook dit zal u waarschijnlijk aan uw laars lappen daar er tenslotte toch "genoeg" donateurs zijn.
Toch kan ik niet nalaten te zeggen dat met name in de provincie Limburg een grote schare zeer bijzondere klassieke Alfa Romeo's te vinden zijn , waarvan zelfs enkele de laatste jaren ook tijdens een Limburgrit van de scarb te zien waren.

Met vriendelijke rgroet,

Rene Vrehen.

SPIDERVELOCE1750

RE: Limburgrit

za jan 07, 2006 11:23

ZUCHT ... De Europese gedachte moet er echt wel ingeklopt worden hé jongens . Rij toch gewoon de Belgische versie mee en uiteraard alle andere SCARBritten en je hebt dubbel zo veel rijplezier :wink:

Kristal

Gtvco
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2799
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 01:04

RE: Limburgrit

za jan 07, 2006 11:27

En rijd gewoon voor de verandering eens allen,die anders de Limburgrit rijden,De Zeeuws-Vlaanderen rit :P

Gebruikersavatar
Giulia Bianca
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 851
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 08:00

RE: Limburgrit

za jan 07, 2006 12:17

Die staat al op mijn programma Co, heb hem al eens gereden jaren terug, startte toen in Axel
als ik me niet vergis
trasforma il meglio in massimo

SPIDERVELOCE1750

RE: Limburgrit

za jan 07, 2006 12:38

Voila Marco . Alvast meerdere Belgen aan Uwen rekker want wij zullen ze ook zeker niet missen . :mrgreen: :wink:

Kristal

Soulfly
Member
Member
Berichten: 111
Lid geworden op: zo feb 13, 2005 09:13
Locatie: Groningen
Contacteer: ICQ

Re: RE: Limburgrit

za jan 07, 2006 13:22

Jammer Jammer Jammer Jammer beste evenementencommissie van de S.C.A.R.B., jullie hebben er dus nog steeds niets van begrepen om ueberhaupt geen Limburgrit te organiseren, zelfs niet als deze op een presenteerblaadje aan u wordt overhandigd, (startlokatie, -route reeds uitgezet, roadbooks etc. etc. etc) zoals hiervoor reeds vermeld.

Vele clienten (lees alfa romeorijders) van het Alfa Romeo dealer bedrijf Coumans te Geleen, alwaar ik zelf werkzaam ben in de verkoop hebben mij persoonlijk laten weten diep teleurgesteld te zijn vanwege het feit dat de inmiddels traditionele Limburgrit niet zal doorgaan.
Ik heb zelfs al vernomen dat een enkeling zijn donateurschap van de scarb niet zal continueren. Maar ook dit zal u waarschijnlijk aan uw laars lappen daar er tenslotte toch "genoeg" donateurs zijn.
Toch kan ik niet nalaten te zeggen dat met name in de provincie Limburg een grote schare zeer bijzondere klassieke Alfa Romeo's te vinden zijn , waarvan zelfs enkele de laatste jaren ook tijdens een Limburgrit van de scarb te zien waren.

Met vriendelijke rgroet,

Rene Vrehen.
Mijn excusses, maar hiervan schoot ik toch even in de lach.
Het is naar mijn persoonlijke mening toch ook wel bijzonder kinderachtig als men zijn / haar donateursschap opzegt omdat er in zijn / haar provincie een keer geen rit verreden wordt. De Scarb en donateursschap houd volgens mij toch wel iets meer in dan "een rit in eigen provincie". Als dat de enige reden is om lid te zijn, waarom dan niet alleen met die rit meedoen en daarvoor de kosten betalen? Beetje een kromme redenatie.

Dat moet dan nog wat worden.... Moet Zuid-Holland hun donateursschap bij deze dan ook maar opzeggen, omdat er nu net geen rit in hun provincie verreden wordt?

Gebruikersavatar
gtj1600
Guru
Guru
Berichten: 1406
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 20:06
Locatie: klein zundert

RE: Limburgrit

za jan 07, 2006 13:38

@psillen,, :thumbs: :wink:
groetjes uit klein zundert, donnr. 381
gehad : 75 1.8ie , spider 2000 veloce , giulia super
nu : 75 ts , gt1600 junior

Gebruikersavatar
gtj1600
Guru
Guru
Berichten: 1406
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 20:06
Locatie: klein zundert

RE: Limburgrit

za jan 07, 2006 13:39

@wilson, richt je naar de evenementen commissie via een mailtje :roll:
groetjes uit klein zundert, donnr. 381
gehad : 75 1.8ie , spider 2000 veloce , giulia super
nu : 75 ts , gt1600 junior

Andretti Molletti

RE: Limburgrit

za jan 07, 2006 13:41

@GTJ: zo






Terug naar “Evenementen”