zucht.....Mijn excusses, maar hiervan schoot ik toch even in de lach.Jammer Jammer Jammer Jammer beste evenementencommissie van de S.C.A.R.B., jullie hebben er dus nog steeds niets van begrepen om ueberhaupt geen Limburgrit te organiseren, zelfs niet als deze op een presenteerblaadje aan u wordt overhandigd, (startlokatie, -route reeds uitgezet, roadbooks etc. etc. etc) zoals hiervoor reeds vermeld.
Vele clienten (lees alfa romeorijders) van het Alfa Romeo dealer bedrijf Coumans te Geleen, alwaar ik zelf werkzaam ben in de verkoop hebben mij persoonlijk laten weten diep teleurgesteld te zijn vanwege het feit dat de inmiddels traditionele Limburgrit niet zal doorgaan.
Ik heb zelfs al vernomen dat een enkeling zijn donateurschap van de scarb niet zal continueren. Maar ook dit zal u waarschijnlijk aan uw laars lappen daar er tenslotte toch "genoeg" donateurs zijn.
Toch kan ik niet nalaten te zeggen dat met name in de provincie Limburg een grote schare zeer bijzondere klassieke Alfa Romeo's te vinden zijn , waarvan zelfs enkele de laatste jaren ook tijdens een Limburgrit van de scarb te zien waren.
Met vriendelijke rgroet,
Rene Vrehen.
Het is naar mijn persoonlijke mening toch ook wel bijzonder kinderachtig als men zijn / haar donateursschap opzegt omdat er in zijn / haar provincie een keer geen rit verreden wordt. De Scarb en donateursschap houd volgens mij toch wel iets meer in dan "een rit in eigen provincie". Als dat de enige reden is om lid te zijn, waarom dan niet alleen met die rit meedoen en daarvoor de kosten betalen? Beetje een kromme redenatie.
Dat moet dan nog wat worden.... Moet Zuid-Holland hun donateursschap bij deze dan ook maar opzeggen, omdat er nu net geen rit in hun provincie verreden wordt?
moet toch kunnen , of niet !Hmm lekkere discussie hier![]()
Zijn er niet voldoende Alfa's en liefhebbers in limburg om een eigen rit te organiseren???????????
Heb zelf de afgelopen twee seizoenen zo'n beetje alle SCARB ritten gereden. Dus ook die in Drenthe en Friesland. Er zijn veel mooie plekjes in Nederland maar Zuid-Limburg spreekt velen toch tot de verbeelding. Alleen daarom is het gewoon zonde dat de Limburgrit (de meest populaire rit!) komend seizoen niet op het programma staat. Het moet best mogelijk zijn een rit in elkaar te zetten met een paar vrijwilligers (hier is er al een!), zodat de Alfa's toch door de Limburgse heuvels gestuurd kunnen worden! Daaraan dus geen gebrek. Ik kan me nog wel herinneren dat tijdens de laatste Limburgrit al melding werd gemaakt dat de organisatoren van die rit voor komend seizoen geen rit zouden uitzetten. Hoe en wat heb ik verder geen idee van. Aan Alfa's en liefhebbers geen gebrek , dus wat mij betreft de Limbrugrit alsnog in het programma! Maar om nou meteen tegen het bestuur aan te gaan schoppen en dreigen je donateurschap op te zeggen... Sorry hoor, maar ik denk niet dat dat de Limburgrit dichterbij brengt...Zijn er niet voldoende Alfa's en liefhebbers in limburg om een eigen rit te organiseren???????????
nou ben daar maar nog niet zo zeker vanToch wel lachen hoor: al 5 pagina's over een rit die niet verreden wordt.![]()
Het kan niet altijd feest zijn.
Tuurlijk wel, elke dag feest hierToch wel lachen hoor: al 5 pagina's over een rit die niet verreden wordt.![]()
Het kan niet altijd feest zijn.