USP > Unique Selling Point. Marketingverhaaltje over het unieke eigenschap van een product waarmee die zich onderscheidt van zijn concurrenten.
blablabla
Ik dacht dat het hier ging over Alfa's en niet over marketingpraatjes. No offence...USP > Unique Selling Point. Marketingverhaaltje over het unieke eigenschap van een product waarmee die zich onderscheidt van zijn concurrenten.
Idd, snel vergeten dusIk dacht dat het hier ging over Alfa's en niet over marketingpraatjes. No offence...USP > Unique Selling Point. Marketingverhaaltje over het unieke eigenschap van een product waarmee die zich onderscheidt van zijn concurrenten.
Ja klopt die had ik geplaatst, maar snel verwijdert omdat ik geen zin heb om gastjes te woord te staan die nieteens weten waar ik over praat.@Ronald: heb jij op marktplaats die gezocht-advertentie geplaatst?
Misschien is dat iets te ver rijden voor mij. dat is in Utrecht, terwijl ik op het randje van Utrecht en Noord holland woon, moet ik echt uitwijken naar een beter bereikbare locatie buiten de stad.Dan is misschien Van Neerijnen in Utrecht een optie... Ook niet de goedkoopste, maar op zich wel een goede tent...
Van Neerijnen ligt praktisch aan de A2, afslag 6. Tis een goeie tent. Ik heb er tot nu redelijk goede ervaringen mee. Zelf klussen aan je Alfa onder "supervisie" van kenners. Erg rielekst daaro.Misschien is dat iets te ver rijden voor mij. dat is in Utrecht, terwijl ik op het randje van Utrecht en Noord holland woon, moet ik echt uitwijken naar een beter bereikbare locatie buiten de stad.
Hmm, vond het niet helemaal duidelijk... Hij heeft het over riemen, maar ook over olie en borgclipjes... Dus vroeg ik me af wat er nou precies gedaan is.Staat er toch...leeewsuhn !