Ik hoop dat die man die dit heeft bedacht zijn geitenwollensokken aan zijn binnenspiegel van zijn ligfiets zal hangen.....(ja ik weet het, we kunnen ook verhuizen naar een ander land.)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Leuk als die theorie voor snelheidsovertredingen op zou gaanONNODIGE voorwerpen op de ruit.....
Sorry maar dit is niet terecht. De grond van de zaak wel, maar niet de bekeuring. Dan moeten ze die dingen maar niet goedkeuren voor de verkoop.
Je kan ook even opletten hoe je hem plaatst ik heb hem in mn lancia zo laag zitten dat ie voor het grootste deel naast mn klokkenwinkel valt.Terechte zaak !!!!
Een achteruitkijkspiegel zit trouwens eigenlijk nooit direkt in je zichtveld.![]()
Te dikke raamstijlen helaas wel, en ook daar vallen slachtoffers door.
Ik vindt wel dat die dienders degene die ze opgekrast hebben wat beter voor hadden kunnen lichten. Deze zaak was dan misschien niet in het belachelijke getrokken, maar had dan een wezenlijke bijdrage kunnen zijn voor de verkeersveiligheid.
OJA @@ ....?????
Oja, bovenstaand = niet mijn auto
Het gaat dan ook werkelijk nergens over .... toch???De 1 April grappen zijn vroeg dit jaar.
Meteen bekeuren die bestuurderWas wet maar wet....
Als wet wet was, heb ik er géén probleem mee, om een alternatieve oplossing te zoeken (en te vinden want het bestaat: een houder die je op het dashboard vastklikt of schroeft). Alleen: dat kost weer 50 euro ofzo, en blijkbaar is het onzeker of je tegen een prent aanloopt als je de accessoires van de fabrikant van de pda/navigatie gebruikt. Ik blijf het raar vinden dat er producten op de markt gebracht worden die je wél mag hebben, maar niet mag gebruiken (blauwe zwaailichten, om maar wat te noemen).
Nog vreemder is het natuurlijk, dat er mensen zijn die dit soort accessoires zodanig gebruiken, dat het overduidelijk je blikveld beperkt en dus domweg onveilig is. Dat is waarschijnlijk ook de reden van de bekeuring, die dus (waarschijnlijk) terecht is, maar de wet-tekst waarop die bekeuring gebaseerd schijnt te zijn deugt niet, en wordt ook niet consequent toegepast (terecht/gelukkig maar (voor mij).
Oja, bovenstaand = niet mijn auto
Dat wordt lang onthouden.... ach over 11,5 maanden mag het weer, rijmen
Meteen bekeuren die bestuurderDAN ben je pas consequent als agent (ja dat rijmt)