Beste René,
Jammer dat er in deze discussie een toon wordt gezet alsof er tussen de Evenementen Commissie en "Limburg" een verschil van mening zou zijn.
Voor alle duidelijkheid: GTJ1600 (Ad) en ik hebben de argumenten genoemd waarom Limburg dit jaar niet op de kalender staat. Een ieder kan op dit forum zijn mening daarover kwijt, maar daarmee is dit nog niet de plek waar besluiten worden genomen of eventueel heroverwogen. Dat gebeurt namelijk in de vergadering van de EC en de eerstvolgende sinds jouw posting is pas op 6 februari. Opmerkingen, vragen, klachten, suggesties aangaande de evenementen kan je beter direct sturen naar de voorzitter van de EC, Jan Braber,
evenementen@alfaclub.nl
Hoe dan ook, we moeten keuzes maken, de agenda is boordevol. Dus dit jaar komt er géén Limburgrit. Dat deze zo succesvolle rit door velen als een traditie wordt ervaren is prachtig en een opsteker voor degenen die zich steeds daarmee bezig hebben gehouden. Andere regio's hebben echter evenzogoed recht op dergelijke successen.
Er is ook helemaal niet gezegd dat de Limburgrit is 'afgeschaft'. Voor volgend jaar stellen we in november weer een nieuwe kalender samen, rekening houdend met welke regio's er 'weer eens aan de beurt' zijn.
Vooruitlopend daar op: in deze draad is al geopperd om een rit voor een belangrijk deel door België te laten lopen, ook daar hebben we heel wat donateurs zitten die ook wel eens een 'thuiswedstrijd' willen rijden. Ik was vanaf november j.l. al bezig daarvoor wat lijntjes uit te zetten en heb vandaag e.e.a. met Jan Braber besproken.
Ik kan bij deze melden dat er in 2007 inderdaad een rit door het Vlaamse land op de evenementenkalender komt te staan.
Hans van Leeuwen