Van de Nederlandse bieren zonder twijfel Grolsch.
Als ik in eigen land mag kiezen wordt het iets moeilijker, laten we de hoofdprijs geven aan de Verboden Vrucht van Hoegaarden.
Verder gaat een Guinnesske er ook altijd vlotjes in...
166 3.2 v6 '04 - Spider 2.0 '91 - 75 1.8 ie '91 - gt 1300 junior '75 - fiat 500l '72 - grand espace 2.0 dci aut '10 - fiat 500 twin air '13
Jupiler is de favoriet... Dan in volgorde van voorkeur: Heineken, Hertog Jan, Amstel, Dommelsch, Warsteiner.
Grolsch drink ik absoluut niet. Als dat het enige merk is dat men in huis heeft, ga ik acuut cola drinken: vind het niet te drinken. Zelfde geldt inmiddels voor Bavaria. Heb ik jaren lang verplicht moeten drinken bij de voetbalvereniging en het heeft me menig hoofdpijn opgeleverd... Alfa bier vind ik ook niks: erg typische nasmaak...
In de zomer gaat een Hoegaarden er ook nog wel in. Palm, Leffe of wat dan ook skip ik! Op vakantie drink ik graag een Kronenburg, San Miguel of een Corona. Stella Artois is bocht (persoonlijke mening).
Das teveel om op te noemen:varieert van een Jupiler tot Dommelsch als gewone pilsners tot een Hoegaarden en tal van Belgische Triple's zoals daar zijn:Leffe Blond,Westmalle,Quintine of een Gouyasse.Ook een Duvel of een Kasteel bier Blond is niet te versmaden.........................
En bijna vergeten,1 van de lekkerste tripels;de Gentse Tripel En ook natuurlijk Agnus van Corsendonck Met dank aan mijn Gentse forumvriend en vriendin
Laatst gewijzigd door Gtvco op zo jan 22, 2006 21:51, 2 keer totaal gewijzigd.
DOMMELSCH!!!!!
Of Jupiler als goede tweede voor de pilseners.
De rest valt bij mij in de categorie 'niet leuk de andere dag.....'
En sinds kort de Agnes van Corsendonck (met dank aan oa die clown en die acrobaat... )