giulia-tom
Guru Duplice
Guru Duplice

Re: RE: Schoonheidsoperatie 90 : Daar gaat ze ...

zo jan 22, 2006 21:11

Wat is daar dan zo slecht waar dat roest vandaan komt? Is dat ernstig? Kortom, waar zijn die 19 andere fotookes? :D
En gaan wij dat redden voor het Spettacolo in 2006? :shock:
Ach het valt allemaal wel mee....Ik zal er nog 2 plaatsen omdat ik weet dat onze Gentse lieverds druk zijn met familiezaken....

Rechterkant...

Afbeelding

Ook midden op de dorpel....
Beetje gaatjes maar ik geloof wel standaard plekken die je onder de dorpelkappen tegenkomt....en inderdaad kan ook een 75 daar last hebben.

Linkerkant....

Afbeelding

Idem...Dus de SS2006 wordt echt een makkie....eigenlijk woensdag al! (vandaag en dinsdag doe ik niks - dus 2 avondjes werk - kalmaan hè?? :wink: - o, vergeet de spatbordrandjes - even knippen vouwen en plakken :lol: )

Manu mag de Toet-toet-boing-boing: Hakken en Zagen pics plaatsen...fijn in de dorpels gefotografeerd! 8)
nr: 2714

ALFACENTRO

Afbeelding

doorlopende antiroestweken AlfaCentro

Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

RE: Schoonheidsoperatie 90 : Daar gaat ze ...

zo jan 22, 2006 21:26

Volgens mij zijn ze daar in Gent aardig geschrokken, normaal zijn ze wel sneller met fotookes. :wink:

p.s. Tom: Voor jou een eitje toch?! :roll:

En sterren met een Alfaatje op een trailer erachter is hier geloof ik wel geaccepteerd. :o GiuliaTom, Diele, Baboon.............. :wink:

:roll:
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

zo jan 22, 2006 21:44

Wat is daar dan zo slecht waar dat roest vandaan komt? Is dat ernstig? Kortom, waar zijn die 19 andere fotookes? :D
En gaan wij dat redden voor het Spettacolo in 2006? :shock:
Ach het valt allemaal wel mee....Ik zal er nog 2 plaatsen omdat ik weet dat onze Gentse lieverds druk zijn met familiezaken....

Rechterkant...

Afbeelding

Ook midden op de dorpel....
Beetje gaatjes maar ik geloof wel standaard plekken die je onder de dorpelkappen tegenkomt....en inderdaad kan ook een 75 daar last hebben.

Linkerkant....

Afbeelding

Idem...Dus de SS2006 wordt echt een makkie....eigenlijk woensdag al! (vandaag en dinsdag doe ik niks - dus 2 avondjes werk - kalmaan hè?? :wink: - o, vergeet de spatbordrandjes - even knippen vouwen en plakken :lol: )

Manu mag de Toet-toet-boing-boing: Hakken en Zagen pics plaatsen...fijn in de dorpels gefotografeerd! 8)

Yep ,brings back the memory...
Mijne was op exact de zelfde plekken rot (maar dan erger.... :cry: ) Mooie uitdaging die 3dubbele plaat aan de schroefveerkoker...
Grtz, fRank
Poetsen is voor mensen met patina-angst...

Gtvco
Guru Duplice
Guru Duplice

zo jan 22, 2006 23:19

Valt al met al nog mee,meestal zijn ze slechter<de gemiddelde novanta> :shock:
Dat komt zeker wel goed voor het SS 8)

giulia-tom
Guru Duplice
Guru Duplice

zo jan 22, 2006 23:41

Inderdaad: valt allemaal mee....voor de rest is de auto mooi schoon en keihard....Gewoon een constructie en/of protectie af-fabriek fout....
Dorpels zijn mooi schoon. Naden niet gezwollen....Dus bakken met die handel....

8)

ALFACENTRO

Afbeelding

SPIDERVELOCE1750

ma jan 23, 2006 12:43

Merciekes voor de fotookes en het werk en de bemoedigende woorden van iedereen . En die kunnen we dezer dagen inderdaad wel wat gebruiken zoals Tom al aangaf . Helaas is zaterdag Manu's mama overleden en zijn we dus even met andere zaken bezig .

Het betekent uiteraard niet dat ons project en wij zelf hierdoor zullen stilvallen , integendeel . Het is een prachtige verstrooing voor ons en ook erg prettig om in zo'n omstandigheden een wedergeboorte mee te maken .

Kristal

giulia-tom
Guru Duplice
Guru Duplice

ma jan 23, 2006 12:50

Mooie woorden Kristal ! Had het al gemaild maar nogmaals sterkte gewenst bij het afscheid.

Zal proberen dit topic een plezante afleiding te laten worden :wink:

Er is nieuwe olie achterin (ja de blauwe merc) 200 litertjes voor de Kongskilde - dus bakken vanavond ! \:D/

ALFACENTRO

Afbeelding

KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma jan 23, 2006 19:39

@ giulia-tom. Maak jij die spatbordranden zelf? Daar zal wel niets voor te krijgen ( kopen ) zijn vermoed ik.

SPIDERVELOCE1750

ma jan 23, 2006 20:27

Zal proberen dit topic een plezante afleiding te laten worden :wink:

\:D/
Kijk ... Dat is nu net wat we momenteel nodig hebben en dus ook enorm apprecieren .

Ik heb daarnet mijn eigen bijdrage nogmaals herlezen en tja ... het staat daar zwart op wit , maar het is natuurlijk ook zo . Dit wil niet zeggen dat wij nu plots triestige peches zijn geworden . Dus komop jongens , gewoon verder reageren en vergeet niet : Er is nog steeds een probleem met onze kilometriek ... eu ... dat denk ik toch tenminste . Dus de bende van Gent kan nog steeds jullie goede raad gebruiken :wink:

Neem een voorbeeld aan Kas : Die wou onlangs nog onze Novanta komen plunderen :biggrin: :wink:

Kristal

PS De fotookes komen der aan hoor . Lieve Tom wou ze al een paar dagen geleden doorsturen , maar toen zat mijn mailbox een beeteken te vol , dus verwacht jullie alvast aan wat meer krokante specie ...

giulia-tom
Guru Duplice
Guru Duplice

ma jan 23, 2006 21:15

@ giulia-tom. Maak jij die spatbordranden zelf? Daar zal wel niets voor te krijgen ( kopen ) zijn vermoed ik.
Ja Kas, wij doen alles handjemaak (het laatste wat ik ooit kocht was een stukje DS plaat met omkrulling voor de deurrubbers vast te houden -Die is 60 centimeter en kost 5 euro, daar kan je niet tegenop buigen) Wij is mijn maatje die veel meer relatie heeft mbt plaatwerken en waar ik nog best wel in de leer kan.... :wink:

ALFACENTRO

Afbeelding

SPIDERVELOCE1750

ma jan 23, 2006 21:54

:shock: Inderdaad puur artisanaal ... zelfs chocolade blijkbaar . En ik die dacht dat dit iets typisch Belgisch was ... :roll:

Afbeelding

Verder kreeg ik nog deze foto in mijn box :

Afbeelding

:shock: Hoe kan hij dat nu weten dat ik daar ooit nog een frigo in vervoerd heb ...
Wel handig zo'n compleet demonteerbare zetelkes :wink:

Maar goed ..er waren uiteindelijk ook nog positieve pics :

Afbeelding

Afbeelding

En toen begon hij de Ramses Shaffy uit te hangen ... eu ... en noemde ons kind Sammy :wink:

Afbeelding

Afbeelding

Maar plots kwam zijn ware aard weer boven :

Afbeelding

Afbeelding

Met andere woorden : Wie is hier nu de schat en waar draait het allemaal om ...

zijn naam is TOM :thumbs:

Kristal

ronald
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

ma jan 23, 2006 22:07

We houden het project angstvallig in de gaten want de SW zal er ook aan moeten geloven... Mooi om te zien dat iemand daar "gat" in ziet he?

Plaatwerken is niets voor mij... =;
75 3.0 V6 QV, Fiorino 1.3 Multijet, Giulietta 1.8, Thema 3.0 V6 LS, Thema turbo 16v SW, 90 2.5 V6 QO, Fiat 128 1100 1971

Giulia Bianca
Advanced Member
Advanced Member

ma jan 23, 2006 22:24

Dit werk ziet er in den beginne iig al goed uit, nu ook nog speciale primer tussen de nieuw aan te brengen plaatwerklagen dan kan die
weer jaren mee, complimenten Tom, de enige goede manier, niet bang zijn om de kanker eruit te snijden
trasforma il meglio in massimo

Andretti Molletti

ma jan 23, 2006 22:34

Knap gedaan!
Zonder de kabelboom te beschadigen zo te zien??

Dus je kent de constructie ;)

Afbeelding
:thumbs:

SPIDERVELOCE1750

ma jan 23, 2006 22:46

Tom zal uiteraard ook wel zijn angsten hebben , maar daar kunnen we bij ons project niet veel van merken :wink:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb de man al eens flink in de bloemekes gezet , maar dat mag nu ook wel eens voor dit forum , voor deze club en vooral zijn leden en actievelingen ... Zonder dit had zo'n underdogproject nooit zoveel kans gekregen ... Ik weet het , emotionele uitdrukkingen , maar wel ten zeerste gemeend hoor lieverdjes :wink:

Kristal

Terug naar “Projecten”