Inderdaad...Ik denk dat degenen die wel met een slok op achter het stuur kruipen, dat toch niet hier zullen melden.
Nooit!!
Maar de vraag is niet gek, een aantal bekenden hebben er weinig tot geen moeite mee.
Geen begrip voor, echt niet.
Maar vraag me niet mijn mening over de snelheidslimieten.
Vandaag bedacht ik me dat het verreweg het beste zou zijn als ze die wetten aan zouden passen aan mijn snelheid.
Andersom voelt gewoon niet goed...
Dat heb ik ook eens gehad. na de nachtrit nog 's-morgens bij iemand op de koffie, toen naar huis..........na +/-m 20 min. toch maar even een hazenslaapje gedaan naast het tankstation. Zo'n 15 minuten.........kan heel verhelderend werken...........thuis gelijk naar bed.Inderdaad...Ik denk dat degenen die wel met een slok op achter het stuur kruipen, dat toch niet hier zullen melden.
Ik vind trouwens autorijden nog veel enger als ik echt moe ben, ben al vaak moeten stoppen omdat ik mn ogen niet meer kon open houden, harde muziek, ramen open, helpt allemaal niks, doodeng.
Dat is inderdaad minstens zo gevaarlijk als met 1 of 2 biertjes teveel achter het stuur kruipen. Echter kan je bij vermoeidheid vaak nog baat hebben bij een goede koele airco. Het is zelfs aangetoond dat mensen met een airco over het algemeen alerter rijden dan mensen zonder (link).Ik vind trouwens autorijden nog veel enger als ik echt moe ben, ben al vaak moeten stoppen omdat ik mn ogen niet meer kon open houden, harde muziek, ramen open, helpt allemaal niks, doodeng.