Een paar weken geleden was het ook raak in Amsterdam. In de Pijp bij 150 auto’s de ruiten ingeslagen.
Wonderbaarlijk hebben ze deze keer de auto van een vriend van mij met rust gelaten. Hij heeft een 156 laatste model met een toch sportieve 1.6 motor.
Ze hebben bij hem een aantal keer zijn auto opgebroken. Een keer zijn tank leeggezogen en twee keer zijn ruitenwissers gestolen.
Bij mijn vrouw is de 146 zo vaak opengebroken dat we de tel zijn kwijtgeraakt. Soms vonden ze niets interessants in de auto en hebben ze alle troep op straat gegooid. Er zitten door diverse schades (door vernielingen en aanrijdingen, niet haar scbuld) geen enkele originele plaatdelen meer op, alle deuren, de motorkap, spatborden, etc. zijn vervangen. En de auto zit weer onder de deuken van fietsers en automobilisten die doorrijden.
Ik zal NNNNNNNOOOOOOOOOOOOOOOIIITTTTT een mooie dure alfa kopen en deze op straat durven te parkeren hier. Terwijl we in een redelijk rustig gebied wonen.
Momenteel rijd ik dagelijks in een 75 met alarm, gekocht voor € 600 maar deze gaat lekker de garage in.
Heb ooit een Spider gehad en ook deze heeft geen dag/ nacht buitengestaan in Amsterdam (tenzij ik aan het rijden was
)