@Andretti: modificatiesetje kan je bij perfomatek (
www.performatek.com) bestellen. Kost wel 165USD. Beetje veel voor wat je er voor krijgt maar ja als je altijd alles zelf moet maken..............En het is wel bolt on. O ja de spreidveren zitten er niet bij maar die zijn ook niet strict noodzakelijk. Voor een racer wellicht zelfs beter als je ze weglaat. Zelf heb ik de spreidveren bij de remservice uit een assortimentdoos gehaald omdat het op m'n straat V6 zit. De extra bouten die je erbij krijgt zijn 8.8 ipv 12.9 maar dan kan haast niet anders. Ben zelf opzoek geweest naar M7 12.9 bouten maar ik kon ze nergens vinden. (als jij ze wel ergens tegenkomt in de goede lengte houd ik me beleefd aanbevolen!) Je hebt na modificatie dus een tang met 2 originele M7 12.9 bouten en 2 nieuwe M7 8.8 bouten . Roy rijdt trouwens volgens mij ook met dit spul op z'n 75 turbo maar dan via ARparts natuurlijk.
Vwb de prijs: gelukkig is de euro dollar koers nog in ons voordeel. En vraag of ze het gewoon in envelop per post opsturen. Dat scheelt je weer invoerrechten!!!!!!!!!! Hebben ze bij mij ook gedaan.
Vwb tot alfetta serie handrem ik heb hem bij AG uit Dieren vandaan. De mijne kwam trouwens uit een guiletta. Mischien heeft tie er nog meer.
Veel plezier met je 75TS racer en mischien tot ziens op de baan want ik heb er zelf ook een (heb jij de imbusbouten van de rechterachterdeur scharnieren nog van losgemept)
DJ