heeft ook wel wat
grt rogeralfa
Hmm een tijd geleden lieten ze in een reclamespot op tv van de gefacelifte 145 en 146 een vrouw zien met alleen de alfa slang op de schouder getatoeerd. Met de spreuk erbij: alfa... op het lijf geschreven... ofzoiets....Ik hoop eerlijk gezegd niet dat mijn vriendin ooit met zo'n tattoo thuis komt... Alles leuk en aardig, maar ik vind het geen gezicht...
De 'Serpente' is voor mij ook het enige wat ik ooit zou overwegen om te laten tatoeeren. Let wel: overwegen... tot die tijd steek ik het geld liever in mijn Alfa's zelf!Hmm een tijd geleden lieten ze in een reclamespot op tv van de gefacelifte 145 en 146 een vrouw zien met alleen de alfa slang op de schouder getatoeerd. Met de spreuk erbij: alfa... op het lijf geschreven... ofzoiets....Ik hoop eerlijk gezegd niet dat mijn vriendin ooit met zo'n tattoo thuis komt... Alles leuk en aardig, maar ik vind het geen gezicht...
Dat vond ik dus weer wel een hele mooie tattoo... heb zelfs even met de gedachte gespeeld om ehh... nouja..
deze ziet er inderdaad niet uit met die kleuren.
En dat is dan nog de mooiste (qua fijnheid van het lijnenwerk ) van het stel...Dat bedoel ik dus, die slang vind ik er echt niet uit zien...
dat valt heus wel mee , moet je het gewoon goed laten zettenviltstiftstreep is bij het zetten na 10 jaar gewoon nog een keer zo dik!!!!bah!
Persoonlijk vind ik die slang schitterend, fijn en erg strak gedaan allemaal, vooral die (achtergrond) schaduw.Dat bedoel ik dus, die slang vind ik er echt niet uit zien...