


Deze moeten wel ongeveer 2 cm korter gemaakt worden ivm stelmogelijkheden. Dit alleen als je ze monteerd met vulplaten.
Ja die Maarten heb er minimaal voor een euro aan geld uitgevist!Haha, nee, er lag wat kleingeld op de raarste plekken (duppie uit '58 enzo) zo hou je het ook low-budget al dan niet winstgevendDie Dre, gebruikt geld als vulplaatjes!
Daar zijn m'n muntjes dus heen !Toch liever een dubbeltje dan wat roestgaten.....dat ontdekte ik 4 jaar geleden. Kon aan de achterzijde door de wielkasten heen kijken.
Klinkt niet echt wetenschappelijk, maar heb geen waarden meer bij de hand. In mijn hoofd spookt iets van 6 deg. In ieder geval komt dan net de schokbreker niet tegen de bovenste draagarm. En even gelijk maken tussen links en rechts. Heb bij een vriend laatst gewoon max gezet en de uitlijner gelijk laten zetten tussen l en r.Oke! Ik zal bij het stellen wel eens kijken wat ik max kan draaien ! dat komt tzt wel.. en anders leg ik er nog wel een plaatje onder
Hoeveel castor zet je dan?
Mooi dus bij JS hebben ze ook de goede waarde gevondenInderdaad 6 graden caster. Rijden de (ex-) trofeo mannen van JS ook allemaal mee. Toch wel een aardige leidraad.
Sterker nog, de pro's tijdens het SS van de gelegenheid gebruik maken bij de hobbyisten te komen kijken.....Mooi dus bij JS hebben ze ook de goede waarde gevondenInderdaad 6 graden caster. Rijden de (ex-) trofeo mannen van JS ook allemaal mee. Toch wel een aardige leidraad.![]()
Even zonder gekheid, leuk deze terugkoppeling, zie je toch dat je als hobby'ist in dezelfde richting als de pro's zit
std.demper is een fietspomp daar wordt je niet vrolijk van! Koni's blijven veel langer constant en zijn stugger....Dat ziet er goed uit.......
Waarom worden eigenlijk gele Koni's gemonteerd? De veerkarakteristiek is toch hetzelfde gebleven of zijn ze std. onderdempt of worden ze te heet??