yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

RE: Heeft ook wel wat!!

za feb 11, 2006 13:34

Even iets, een beetje als side-topic: ergeren jullie je ook niet groen en geel aan al die wijven (sorry, een ander woord heb ik er niet voor) die op IEDERE autoshow over de auto's heen kruipen alsof ze er het liefst door genomen zouden willen worden? Ik kom om auto's te zien, niet om in latex gestoken greppeldellen aan de kant de moeten duwen :!:

Kijk, voor een leuke persfoto kan ik me wel goed voorstellen dat je een mooie dame in een stijlvolle jurk bij je nieuwste creatie zet, maar verder [-(

Als ik naar een autobeurs ga, wil ik dus auto's zien. Andersom kan ik me niet voorstellen dat bij de Kama Sutra-beurs het omgekeerde gebeurt, dat je dildo's staat te bekijken (ik neem even aan dat dat daar kan) en dat er dan ineens een autoverkoper op je afstapt: "toevallig zin in een C3 met korting en gratis airco, mevrouwtje?"

Wie de Penthouse koopt, wil toch ook niet lastig gevallen worden met reportages over hoe je de keueken kunt decoreren? Die wil lekkere wijven zien!

(Moraalriddermodus uit :wink: )
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

JRX164
Member
Member

Re: RE: Heeft ook wel wat!!

za feb 11, 2006 14:01

Afbeelding
Mag wel oppassen met die stilleto's bij die banden :shock:
Of zijn dit van die 'runflat' tyres :?:

frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

za feb 11, 2006 23:47

Als ik naar een autobeurs ga, wil ik dus auto's zien. Andersom kan ik me niet voorstellen dat bij de Kama Sutra-beurs het omgekeerde gebeurt, dat je dildo's staat te bekijken (ik neem even aan dat dat daar kan) en dat er dan ineens een autoverkoper op je afstapt: "toevallig zin in een C3 met korting en gratis airco, mevrouwtje?"
Goedemiddag, Dennis van de Ven ; Citroen verkoper.... :mrgreen:
Grtz, fRank
Poetsen is voor mensen met patina-angst...

diele
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

zo feb 12, 2006 09:19

Wilt u een D#ldo bij uw Koffie ? :mrgreen:
75 1.8 ie

Landcruiser
MB 320 CR Diele-Tech Reesert
W211 200 cdi
MB 300 CE Reesert.

ciclista
Guru
Guru

wo feb 15, 2006 17:10

Maserati gaat voor de bloemetjesjurken:
Afbeelding

Welke marketing virtuoos legt dit even uit? Maserati terug naar de truttigheid?

bron: www.italiaspeed.it
'74 2000GTV foto '69 1750GTV foto

alfatje

wo feb 15, 2006 17:30

toch wel mooi bloemetjesjurken..... =P~

Carabinieri
Full Member
Full Member

wo feb 15, 2006 18:16

Wilt u een D#ldo bij uw Koffie ? :mrgreen:
:mrgreen:

Pietro Originale
Guru Triplo
Guru Triplo

wo feb 15, 2006 18:31

Ik zag ooit op Zandvoort een vent met een 'Ferrari-paardje' op zijn arm getatoeerd. Slecht gedaan! Zag eruit als iets wat je wel eens al telefonerende op een papiertje krast... Ik wilde voor de gein vragen waar dat ezeltje op sloeg, maar gezien zijn postuur heb ik dat maar achterwege gelaten ;)
Nu: Rosso 75 Turbo (voorheen TS) racer (1991), een BeierDreier
Vroeger: Nero 33 S 16V QV (1992), Grigio Chiaro Spider 2.0 (1991), Blu 164 TS (1995), Grigio Eclisse Spider 2.0 TS (1999)
Eat My Rust Racing

Dottore M
Guru Duplice
Guru Duplice

wo feb 15, 2006 20:06

Afbeelding

Maserati's grote auto's (m.i.); 250F en T60/61 en JM Fangio, allemaal 50s... vandaar deze look denk ik :roll:

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

wo feb 15, 2006 20:28

Afbeelding

Dat bedoel ik nou... je moet al je best doen om nog een auto te ontdekken, en al haast geen hond die ziet welk merk het is. als ik lullige jurkjes wil zien, ga ik wel naar de Huishoudbeurs en koop ik onderweg op het station wel een Margriet!

Sergio
Guru Triplo
Guru Triplo

wo feb 15, 2006 20:33

Andersom kan ik me niet voorstellen dat bij de Kama Sutra-beurs het omgekeerde gebeurt, dat je dildo's staat te bekijken (ik neem even aan dat dat daar kan) en dat er dan ineens een autoverkoper op je afstapt: "toevallig zin in een C3 met korting en gratis airco, mevrouwtje?"
Yuri, dat van die Citroen C3 klotp niet, bij een dildo of vibrator bieden ze je tegenwoordig wel een Toyota Prius aan, werkt nl. ook op batterijen 8)

Ik vind die dames op autoshows wel interessant, het meest interessante eraan is om ze diverse details van de auto te vragen zodat ze met een mond vol tanden staan.. (en dat heb je heel snel voor elkaar, kan ik je vertellen)
La meccanica delle emozioni
'79 Spider 2000 Veloce
'88 33 1.7 QV
'93 33 1.7 iE S 16v SW Q4
33 SW corsa

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

wo feb 15, 2006 20:47

Andersom kan ik me niet voorstellen dat bij de Kama Sutra-beurs het omgekeerde gebeurt, dat je dildo's staat te bekijken (ik neem even aan dat dat daar kan) en dat er dan ineens een autoverkoper op je afstapt: "toevallig zin in een C3 met korting en gratis airco, mevrouwtje?"
Yuri, dat van die Citroen C3 klotp niet, bij een dildo of vibrator bieden ze je tegenwoordig wel een Toyota Prius aan, werkt nl. ook op batterijen 8)

Ik vind die dames op autoshows wel interessant, het meest interessante eraan is om ze diverse details van de auto te vragen zodat ze met een mond vol tanden staan.. (en dat heb je heel snel voor elkaar, kan ik je vertellen)
Ja, in Essen stond een grietje bij Opel me aan te staren, of ik een vraag had. Nou, zei ik, ikke wel, maar dat weet je vast niet. Echt wel, zegt het trotse kind, vraag maar! Dus ik serieus vragen of het V6 blok in de nieuwe Vectra OPC hetzelfde is als in de Saab 9-3 en of deze dan ook de twin-scroll turbo heeft en hoe dat precies werkt. Reactie: Vectra OPC... die blauwe daar, he? (Het hele OPC gamma stond daar in het blauw op de stand... lekker!).

Overigens was haar schoonheid omgekeerd evenredig aan haar kennis. Wat heb je er dan aan?

164 Q4

wo feb 15, 2006 21:01

Overigens was haar schoonheid omgekeerd evenredig aan haar kennis. Wat heb je er dan aan?
Môch, ik heb daar zo wel m'n suggesties...... :whistle:

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

wo feb 15, 2006 21:04

Môch, ik heb daar zo wel m'n suggesties...... :whistle:
Ja, ik ook... laat ik de vraag afmaken: wat heb je er dan aan op een autoshow of in het dagelijks leven?

Marian
Member
Member

do feb 23, 2006 21:54

Het geeft alles toch wat aankleding zeg maar? Ik vind het okee maar dan wel een beetje classy graag... Op zich lijkt me het zelfs wel lachen 'werk': een beetje rondhangen, hapje, drankje, beetje kletsen....hmm, hee dat kan ik ook wel! (open sollicitatie :lol: )
En ja, als je zegt dat je alles over de auto weet dan snao je natuurlijk ook wel dat je dit soort vragen gaat krijgen hahaha
Afbeelding

Terug naar “Het Forum Café”