alfaromeocars
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice
Contacteer: Website

RE: Terugtrekking

ma dec 19, 2005 07:23

Hier zijn al veel leuke zaken gezegd,
het feit dat zoveel mensen reageren op deze post bewijst dat Kroehlur nog geliefd is :-)
en dat vertrekken absoluut niet nodig is.

Ik ga hier iets schrijven wat allicht ook weer reactie oplevert maar doe het toch.
Wie er niet tegen kan mag me gerust PB'en

Klopt het als ik zeg dat Nederlanders (door hun vrijere opvoeding?) mondiger zijn dan Belgen,
maar daardoor ook een pak kritischer en allicht ook brutaler.
Ik heb het genoegen gekend om 4 jaar in Nederland te werken met een ploeg Nederlanders en Belgen
en ook daar merkte ik als "patron" dezelfde evolutie.

Dus ik sluit me aan bij het "relativeren", lees wat je wil lezen, reageer op de nuttige/leuke zaken en de rest
zal vanzelf wel verdwijnen. 8)
Alfa Romeo Spider 2000 '73
Alfa Romeo Giulia 1300 Ti ‘69

SCARB nr.:2385

cor
Guru
Guru

Re: RE: Terugtrekking

ma dec 19, 2005 10:29

Klopt het als ik zeg dat Nederlanders (door hun vrijere opvoeding?) mondiger zijn dan Belgen,
maar daardoor ook een pak kritischer en allicht ook brutaler.
Ik heb het genoegen gekend om 4 jaar in Nederland te werken met een ploeg Nederlanders en Belgen
en ook daar merkte ik als "patron" dezelfde evolutie.
Zou best eens kunnen, momenteel voert SIRE campagne over het bekende korte lontje van de Nederlanders.... :? :? :wink:
Even eentje uit de oude doos:

Afbeelding
--2000-- Bertone Blu Olandese (1974)
159 SW Tbi TI Bianco Ghiaccio (2010)

MadMets

ma dec 19, 2005 13:54

LOL! Loesje zegt weer even hoe het zit. :mrgreen:

Ezin Rossi
Full Member
Full Member

ma dec 19, 2005 17:32

Jammer, jammer, jammer.... En toch was dit te verwachten, helaas!!!

Ik ben ook gewoon een nieuwkomer, slechts twee jaar op t forum actief, dus wel het staartje van het oude forum meegmaakt. Nooit veel posts, omdat ik nu eenmaal niet behept ben met twee rechterhanden en technisch inzicht... En ik heb me ook wel schuldig gemaakt aan commentaar in de rubriek "te koop", met name als er iets moois aangeboden werd waar ik zelf ooit nog eens de ruimte voor hoop te hebben. Maar of dat 'vervuilen' is?

De afgelopen tijd is echter het aantal 'ontsporingen' van topics bijna niet te overzien geweest en vandaar ook dat ik aangeef dat te verwachten was. Ik vind het vreselijk jammer en besef me terdege dat er een grijs gebied is qua onderwerpen en wat wel en wat niet kan. Diverse nieuwsfeitjes (auto-gerelateerd) vind ik best kunnen, en een verzameling meningen over een nieuw Alfa-model, prima! Uitingen die als kwetsend ervaren kunnen worden (let op: kunnen worden, niet eens bedoeld zijn!), lijkt me een heldere zaak van kan-niet!

De oplossing leggen bij de lezer ben ik het niet mee eens. Iedereen die hier post heeft zijn/haar morele verantwoordelijkheid om het forum enigzins verschoond te houden van te grote rotzooi.

Tegelijkertijd moeten we wel beseffen dat het succes van dit forum er toe leidt dat mensen ook dingen buiten de Alfa-onderwerpen om willen delen. Ik geloof alleen niet dat voor al dit soort onderwerpen dit forum de aangewezen plaats is.

@Kroeluhr: Ik begrijp het, maar betreur het ten zeerste.
@ IEDEREEN: 1 x je posting teruglezen voordat je op [OK] drukt heeft mij al heel wat email-leed bespaart, ook hier toepassen??

Rees Cees

ma feb 13, 2006 16:53

Effe een oud topic opgraven en gelukt.

Zo, na een weekje alleen lezen sluit ik me aan bij Kroeluhr. Al eerder een winterslaap poging gedaan maar nu definitief.

Reden: dit wordt steeds meer een bagger forum voor petjes. Goed lezen dus is mijn mening.

En als een zeker iemand mij nog 1 keer belt heeft ie een serieus probleem

Racenmeteenhandicap donateurs hou ik via PB op de hoogte.

Sjuus allen

diele
Guru Duplice
Guru Duplice

ma feb 13, 2006 17:27

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Watskebeurt ???????????
75 1.8 ie

Landcruiser
MB 320 CR Diele-Tech Reesert
W211 200 cdi
MB 300 CE Reesert.

charlotte

ma feb 13, 2006 19:55

Zonde dat zo'n ervaren en kundig forumlid (met gevoel voor humor en niet bang om zijn mening te zeggen!) dit forum gedag moet zeggen. Zal je hier missen, maar spreek je zeker nog!!!
(en zie je voorbij racen in de Rees-Cees-Super-Mobiel op de diverse circuits..............)

Hoop niet dat er al te veel forumleden de lol verliezen van dit forum!!!

Balen van dit soort dingen............................. :( :( :( :(

@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma feb 13, 2006 20:09

Afbeelding

Kmopknijn... :wink:

.
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

Skattie

ma feb 13, 2006 20:32

Tja, wat moet ik hier nou weer op zeggen??????
Jammer dat je weg gaat, ik zal je gevatte antwoorden missen. Maar t is en blijft jouw beslissing.

En oké oké, ik zal je nooit meer bellen :oops: :oops: :blue_shocked:

grapje, it wasn't me

Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo

ma feb 13, 2006 21:02

Beste leden van het Forum,

Ik ben nu sinds twee maanden lid van het forum en ben zeer positief verrast door allerlei topics.
De laatste tijd heb ik wat tegenslag gehad, niets ernstig...maar toch vervelend.
Als ik dan even tussen het werk door of 's avonds naar het forum surfde werd ik snel weer vrolijk en ging met een glimlach naar bed.
Ik ben te nieuw hier om Kroehlur te kennen....maar heb zeer genoten van de input van Rees Cees. Ben nieuwsgierig geworden naar Rees Cees en ben eergisteren nog op zoek geweest naar hem in Zandvoort.

Rees Cees, ik hoop je eens te ontmoeten bij onze gezamenlijke kennis in Moerkappelle, krijg je wat van mij te drinken.

Groeten van Roy

Adriano33
Guru Duplice
Guru Duplice

ma feb 13, 2006 21:06

Eerst Kroehlur en nu onze eigen race-konijn.
Helaas.
Rees-Cees, we zullen je hier missen. :(
Registerleider Squadra33 / Registro Trentatre.

Nero Alfa 33 1.7ie 16v QV - 1994.
Grigio Stromboli Alfa GT 2.0 JTS Selespeed Distinctive - 2004.

kees artc6
Guru Triplo
Guru Triplo

ma feb 13, 2006 21:24

Jammer ! :cry:
SCARB redacteur: Het Alfahart spreekt
159 3.2 V6 Q4
GTV 2000 van 1982
147 1.6

Afbeelding

33carbs
Full Member
Full Member

ma feb 13, 2006 22:22

poehee. ben een tijdje niet meert aanwezig geweest hier op het forum(%*#) computer. maaruh er is veel gebeurt hier. ik weet iedereen mag zij eigen mening hebben(groot gelijk) maar ik vind dat als je het ergenst niet mee eens bent of je irriteert je eigen ergenst mateloos aan, klik het dan weg en ga iets anders lezen.maar het is ieder zijn eigen keus! ik zal je race verhalen wel missen cees.
in bezit:
ducati 999
75 1.8
146 ti

Mobster

Re: RE: Terugtrekking

ma feb 13, 2006 22:39

Effe een oud topic opgraven en gelukt.

Zo, na een weekje alleen lezen sluit ik me aan bij Kroeluhr. Al eerder een winterslaap poging gedaan maar nu definitief.

Reden: dit wordt steeds meer een bagger forum voor petjes. Goed lezen dus is mijn mening.

En als een zeker iemand mij nog 1 keer belt heeft ie een serieus probleem

Racenmeteenhandicap donateurs hou ik via PB op de hoogte.

Sjuus allen

Da's spijtig, suc6 Forza Kees, ik heb veel van je bijgeleerd

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma feb 13, 2006 22:51

Cees, je moet je dat allemaal niet zo veel aantrekken. Beetje funnen in 't cafe. Af en toe probeer ik nog een 33 rijder te helpen zover m'n kennis reikt. Bij slechte ervaringen reageer ik verder niet meer op diens postings. Technische vragen stel ik hier al lang niet meer. Doorgaans los ik het zelf op of ik vraag 't een vriend die 't wel weet, of ik zoek het op. Want of je krijgt geen antwoord, of een antwoord op een vraag die je niet stelde of vooral: een boel onzin (gelukkig zijn er nog een paar techneuten die het wel goed bedoelen). Niemand leest wat je precies bedoelt en schrijft. Ze lezen 2 zinnen en antwoorden dan meteen. Waarmee ik, net als jij, bedoel dat de kwaliteit van het forum op een laag pitje staat. Maar dat neemt niet weg dat hier een heleboel leuke mensen zitten die inmiddels vrienden geworden zijn en alleen al voor die reden blijf ik hier rondhangen ! :thumbs:
Pech dus voor zij die dat niet leuk vinden ! :twisted:
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

Terug naar “Het Forum Café”