IJsspeedway! Ruitenwissers op de zijruiten!Zijn jullie weer aant samenspannen
ijshockey is wel lekker ruig en kan flink opluchten hoor
maar ik vroeg me ook al af waar het ralleyrijden is gebleven en natuurlijk ijsspeedway
IJsspeedway! Ruitenwissers op de zijruiten!Zijn jullie weer aant samenspannen
ijshockey is wel lekker ruig en kan flink opluchten hoor
maar ik vroeg me ook al af waar het ralleyrijden is gebleven en natuurlijk ijsspeedway
JAAAH! Voetbal! Daar kan ik zo schandalig in opgaan, dat ik echt totaal niet meer aanspreekbaar ben na een slechte wedstrijd/slecht resultaat/slechte beslissingen (zoals Nederland-Tsjechië in Portugal.. ). Staat tegenover dat ik niet, zoals veel idioten die voetbalfan claimen te zijn, de stad ga afbreken als mijn ploegje verliest. Het is maar sport... Ik voel een voetbal-poll aankomenKrijgen we straks ook nog dat gedoe met dat voetbal weer zeker...?
Grtz, fRank
Ik niet. Ik zat naar wegmisbruikers te kijken.Of zouden er echt hele volksstammen voor opgestaan zijn en het werk hebben laten vallen?
Wanneer is de herhaling? Helemaal gemist, dagnabbit!Iemand gisteren toevallig de Topgear winterspelen gezien ? Daar moeten jullie toch wel van houden ?
Ik vond het rondje op dat meer met een Discovery tegen een Jag (niet gefinisched ) wel aardig.
Adios, JR
Nou, dan mogen mijn UK collega's zich nuttig gaan makenHmmm... toch niet, alleen te zien voor ingezetenen van de UK.
Grml... dan maar wachten tot veronica het uitzend, aangezien BBC niet zoveel herhaalt....
Hier een stukje...
Adios, JR