Giulia2000TS
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

RE: Terugtrekking

ma feb 13, 2006 23:58

Jammer cees, maar het staat je vrij over te schakelen, niet te lezen, wel te kijken of stiekem toch weer in te stappen. Het is openbaar tenslotte. Dat in tegenstelling tot je telefoon natuurlijk maar ik hoop dat er niet 1 is die het hele forumgebeuren voor je heeft verknald..... Vind het erg jammer als je je projekt niet meer zou updaten want je deelt op die manier veel kennis, dat verdient alleen maar respect. Ik denk dat dat ook de reden is dat mensen aan jouw racenmeteenhandicap hebben gedoneert. Je geld kwijtraken kan je overal maar dit spreekt gewoon aan ook omdat jij er achter staat. Nu stoppen? Ok, maar de deur staat altijd open. CU! :thumbs:
Dirk - Giulia2000TS

rjfschmitz
Full Member
Full Member

di feb 14, 2006 08:08

Spijtig. Dit vind ik jammer...
Geïnfecteerd door een Alfa 33 1.3s (1989), daarna chronisch verslaafd aan een rode Giulia Super 1600 (1971 - Scheurijzer) en nu onder permanente behandeling voor het rijden in een Bianco Spino 2-liter Juul (1976 - Reesijzer).

matra sports
Guru
Guru

di feb 14, 2006 08:26

Wat geen kwaad kan is af en toe een beetje afstand nemen :wink: Gewoon iets minder hier zijn. Tis allemaal onpersoonlijk zo'n forum,
anders dan dat je elkaar aankijkt. Je moet gewoon posten daar waar je dat leuk vind en je niet alles aantrekken. Iedereen is anders.

Rockcity
Advanced Member
Advanced Member

di feb 14, 2006 09:17

Ik vind het jammer dat Kroehlur en Rees Cees hebben besloten om dit forum niet meer te bezoeken, maar ik vind het ook wel een beetje kleinzerig hoor!

Ik stoor me ook aan bepaalde mensen of topics, maar kan daar naar mijn mening op 2 manieren op reageren:
-als het topic echt te stompzinnig voor woorden is: negeren!
-als ik de inhoud van de topic kwetsend vind of het gewoon met de auteur oneens ben: mijn mening geven of ook negeren
Maar me vooral niet (te) boosmaken! Ik heb gedurende de dag al genoeg om me druk over te maken, het forum is voor de ontspanning zullen we maar zeggen 8)

Ik denk dat de hoeveelheid bagger op het forum nog steeds niet opweegt tegen de hoeveelheid goede topics. Als dit voor Kroehlur en Rees Cees niet geldt, dan hebben ze inderdaad gelijk om op te stappen, maar nogmaals: ik vind het nogal kort door de bocht!
Dit wil absoluut niet zeggen dat ik jullie en jullie bijdragen niet waardeer (integendeel)
Ciao, Toine

156 2.0 JTS 2002
Ducati Monster 1200 R 2016

GTV Boy
Guru Duplice
Guru Duplice

di feb 14, 2006 10:58

Ik sluit me volledig bij vorige spreker aan.
Ik vindt het ook kort door de bocht.
Eerst tot tien tellen helpt ook .... :wink:

Voor mij is het forum ook een uitlaatklep voor de dagelijkse spanningen.
Ik lees ook wel eens topics waar ik het mijne van denk.. :?
Een grapje op zijn tijd moet kunnen en zoniet post je toch niets meer.
Hier heb je alleen jezelf mee..

De laatste tijd post ik ook veel minder, bewust en omdat ik weer veel van huis ben.

Er zijn trouwens al meer forumleden al een tijd weggeweest met veel bombarie en die na een tijd weer vrolijk doorpostten :?
Mensen, denk eerst eens na voordat je wat schrijft wat je niet na kan laten.

Ik hoop dat dit soort postings niet meer nodig zullen zijn.. [-o<
156 Sportwagon , 2003.
GTV 2.0 met Twinspark techniek, 1986.

164 Q4

di feb 14, 2006 16:16

Bij de meeste forums heb je wel dat de sfeer met de loop van tijd wat veranderd. Daar wil ik niet mee zeggen dat dat persé negatief hoeft te zijn meer de hele tijd komen er weer andere mensen bij en vallen er ook wel weer mensen af dus dan krijg je dat. En ik kan me voorstellen dat je op een gegeven moment er niet veel meer aan vindt zoals de sfeer op dat moment is en dan is het ook wel logisch om er mee op te houden of iig wat minder vaak op het forum te verschijnen. Voor hetzelfde geld lijkt het met een half jaar weer heel anders en kun je gewoon weer met plezier forummen, want dat is het belangrijkste; dat je d'r plezier aan beleefd.

bertonejaap
Guru Duplice
Guru Duplice

di feb 14, 2006 17:34

Jongens ik vind het jammer dat jullie opstappen, wij hadden nog veel van jullie kunnen leren. Maar helaas het ga julie goed en wie weet zien wij jullie hier nog eens terug.
ooit: 5 x sud, 2 x 33 guilietta en 155 en 33 sw 1.7 145 1.4 ts 156 sw 1.8 ts, 147 1.6 ts

nu in het bezit van een 147 JTDm (150 pk) en een bertone 2l, is in restauratie

Rens 1.7QV
Guru
Guru

di feb 14, 2006 17:47

tja jammer dat je weg gaat, maar ik moet ook zeggen dat ik het de laatste tijd hier wel weer meer naar m'n zin had...

Rens
164 TS '97
33 1.7 QV '89

roberto
Advanced Member
Advanced Member

di feb 14, 2006 20:56

Nou, jammer hoor dat 2 oudgedienden het forum verlaten :(. Als nuchtere tukker vind ik het wat kort door de bocht, snap het ook niet helemaal. Erger mij ook wel eens aan bepaalde topic, wil er dan ook wel op reageren. Maar tegen die tijd dat de reactie op m'n scherm staat, heb ik al iets van "wat kan mij het ook schelen" en delete de tekst dan weer. En dat is niet omdat ik langzaam typ.
Nu: 33 1.7QV '89, 147 1.9JTDm 16v '08.
Gehad: 33 1.3 Junior '87, 33 1.7ie '91, 145 1.4TS '99, 75 1.8ie Imola '92, GTV6 '81, 156 SW 1.9JTD 8v '03, 147 1.9JTD 8v '06.

Luc33
Guru
Guru

Re: RE: Terugtrekking

di feb 14, 2006 21:16

Nou, jammer hoor dat 2 oudgedienden het forum verlaten :(. Als nuchtere tukker vind ik het wat kort door de bocht, snap het ook niet helemaal. Erger mij ook wel eens aan bepaalde topic, wil er dan ook wel op reageren. Maar tegen die tijd dat de reactie op m'n scherm staat, heb ik al iets van "wat kan mij het ook schelen" en delete de tekst dan weer. En dat is niet omdat ik langzaam typ.
Heel erg herkenbaar. :lol: Of had ik nu moeten deleten.... :-k
Luc
33 1.7 16v
146 JTD

Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice

di feb 14, 2006 21:41

jammer, erg jammer. maar ik vind ook een beetje kort door de bocht.

Relativeren is het sleutelwoord. Ik vind het op dit moment niet zo dat ik de boel moet verlaten. En bedenk wel dit is een groot forum met veel respons waardoor er ook wat mindere dingen tussen doorglippen. Verhoudingsgewijs valt het m.i. wel mee.

Als ik mijn mening moet geven vind ik dit ook een onzinnig topic. Tis al verschillende malen langs geweest maar ik stoor me er niet aan :wink:

Soms heb je een slechte dag of week ertussen en laat het dan eerst bezinken zou ik zeggen. Wat ik wel erg jammer vind is dat de technische kennis langzaam verdwijnt en daar moet ik het van hebben. Dat zou een reden kunnen zijn waarom ik zou vertrekken.
156

33carbs
Full Member
Full Member

di feb 14, 2006 21:55

wij nederlanders hebben een kort lontje he :lol:
in bezit:
ducati 999
75 1.8
146 ti

@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

di feb 14, 2006 22:02

Jammer, maar ff nadiscussieren met degenen die het betreft is helaas niet mogelijk...

Als ik zelf de balen heb reageer ik gewoon niet op een bepaalde topic en dat zouden dus meer mensen moeten doen.
Er is al intolerantie genoeg dus laten we het hier iig volwassen en gezellig houden en: Iemand op zn gedrag aanspreken moet hier toch ook kunnen ???

Ik wordt soms best wel moedeloos/sjachrijnig van sommige reacties op het forum, maar daar staat veel te veel goeds, vrolijks, leerzaams, nuttigs en ook veel humor tegenover. Zolang er nog geen : "Ik blijf topic" wordt opgestart moeten we degenen respecteren die afhaken, maar ook zelf de nodige energie in het forum pompen om het aantrekkelijk te houden. :wink:

Gaan we nu een leuk topic opstarten??? :o

Als het maar niet over Olio gaat........:biggrin:
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

Egbertone
Guru
Guru

di feb 14, 2006 22:26

Ik blijf 8)

Dankzij dit forum heb ik toch een aantal leuke mensen leren kennen die ik niet alleen op het forum tegenkom

Dankzij dit forum heb ik een hoop technische kennis opgedaan en mankementen kunnen oplossen

Dankzij dit forum hebben we mensen die het even moeilijk hadden een hart onder de riem kunnen steken

Dan mogen er wel eens vreemde, nare, lelijke, onjuiste, kwetsende en vervelende dingen worden geschreven maar, dat weegt voor mij
niet op tegen de positieve dingen van het forum.

@ Arjen; Waarom niet over Olio :blue_confused:

[edit]inmiddels het topic globaal doorgenomen, excuus voor de enigzins misplaatste smily[/edit]
Laatst gewijzigd door Egbertone op di feb 14, 2006 22:35, 2 keer totaal gewijzigd.

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

Re: RE: Terugtrekking

di feb 14, 2006 22:28

Ik blijf 8)

@ Arjen; Waarom niet over Olio :blue_confused: :-s :biggrin:
Kijk maar eens in algemeen technisch, Alfa 156 JTS olieverbruik topic...
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

Terug naar “Het Forum Café”