Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

Re: RE: Terugtrekking

wo feb 15, 2006 00:16

Ik blijf 8)

Dankzij dit forum heb ik toch een aantal leuke mensen leren kennen die ik niet alleen op het forum tegenkom

Dankzij dit forum heb ik een hoop technische kennis opgedaan en mankementen kunnen oplossen

Dankzij dit forum hebben we mensen die het even moeilijk hadden een hart onder de riem kunnen steken

Dan mogen er wel eens vreemde, nare, lelijke, onjuiste, kwetsende en vervelende dingen worden geschreven maar, dat weegt voor mij
niet op tegen de positieve dingen van het forum.
:thumbs:
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

Alfistroel
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer: Website

wo feb 15, 2006 10:03

Effe een oud topic opgraven en gelukt.

Zo, na een weekje alleen lezen sluit ik me aan bij Kroeluhr. Al eerder een winterslaap poging gedaan maar nu definitief.

Reden: dit wordt steeds meer een bagger forum voor petjes. Goed lezen dus is mijn mening.

En als een zeker iemand mij nog 1 keer belt heeft ie een serieus probleem

Racenmeteenhandicap donateurs hou ik via PB op de hoogte.

Sjuus allen
ik ga maar weer op zoek naar een andere avatar!!

erg jammer dit, mijns inziens niet nodig.
ga met muis naar rechter bovenhoek en je ziet het niet meer.
Registerleider 155
alfa155register.nl

Alfa Romeo 155 V6 W.B Bianco Argento
807 Buske voor alle jong
Zakelijk accuding
Ooit:
Alfasud 1.5 TI 82
Alfetta 2.0 83
75 2.0 T.S 87
164 3.0 24V 94
155 2.5 V6 12V 94
33 S.W 1.5 94
33 S.W 1.7 94
155 2.5 V6 W.B 96

RG

wo feb 15, 2006 13:17

Nou, jammer hoor dat 2 oudgedienden het forum verlaten :(. Als nuchtere tukker vind ik het wat kort door de bocht, snap het ook niet helemaal. Erger mij ook wel eens aan bepaalde topic, wil er dan ook wel op reageren. Maar tegen die tijd dat de reactie op m'n scherm staat, heb ik al iets van "wat kan mij het ook schelen" en delete de tekst dan weer. En dat is niet omdat ik langzaam typ.
:thumbs:

en meer zeg ik niet :-# :wink:

Oja, nuchtere tukker ==> nuchtere Grunninger :wink:

charlotte

RE: Terugtrekking

wo feb 15, 2006 14:17

Uhmmmm... Tsja, helaas ben ik niet zo nuchter en kan me niet weerhouden om toch nog even te reageren. Alle mensen die nu melden dat ze dit soort topics of andere topics waar ze zich aan ergeren wegklikken, hebben hier toch veel te melden! Mag hoor, ieder zijn mening, ieder zijn gevoel voor humor (of ontbreken daarvan), ieder zijn tolerantie-grens.

Wilde ik toch even kwijt.

8)

Giulia2000TS
Guru Duplice
Guru Duplice

wo feb 15, 2006 22:00

Uhmmmm... Tsja, helaas ben ik niet zo nuchter en kan me niet weerhouden om toch nog even te reageren. Alle mensen die nu melden dat ze dit soort topics of andere topics waar ze zich aan ergeren wegklikken, hebben hier toch veel te melden! Mag hoor, ieder zijn mening, ieder zijn gevoel voor humor (of ontbreken daarvan), ieder zijn tolerantie-grens.

Wilde ik toch even kwijt.

8)

Tsja, mijn idee is dat je je toch minder zou kunnen ergeren aan anderen en het voor de rest niet laten verknallen ten koste van "iets" dat blijkbaar is gebeurt. Corrigeer me als ik fout zit maar het lijkt nu een beetje alsof er "iets" speelt met "iemand" en dat RC er daarom mee stopt. Er zijn heel veel mensen die zijn verslagen lezen over de reecer en die er veel van leren. Ik denk dat men bedoelt dat je niet moet stoppen maar gewoon door moet gaan en kijken naar het geen wel leuk is. Nu lijkt het alsof 1 het verknalt voor de rest en dat zou jammer zijn. Inhoudelijk wil ik het verder niet weten maar ik heb het gevoel dat er vanuit die gedachte gereageerd wordt.

Oja, nieuwe forumregel, 3e keer stoppen betekent gebak op de eerst volgende forummeeting.
Dirk - Giulia2000TS

GTV Boy
Guru Duplice
Guru Duplice

wo feb 15, 2006 22:04

Oja, nieuwe forumregel, 3e keer stoppen betekent gebak op de eerst volgende forummeeting.[/quote]

Goeie actie :blue_lol:
156 Sportwagon , 2003.
GTV 2.0 met Twinspark techniek, 1986.

Veloce
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice

wo feb 15, 2006 22:17

Ja, ik ben hier te nieuw om precies te weten wat er met Kroeluhr en Rees Cees allemaal is gebeurd. Maar ik zit toch wel al wat jaartjes op andere fora (al zo'n 3-4 jaar op 't Autoweek0forum, onder een andere naam), maar ook daar heeft zich al verschillende malen iets voorgedaan dat mensen weggingen of gebanned werden.
Maar toch, 't ís en blijft internet. En ik heb me ook nooit iets aangetrokken als zich iets voordeed, gewoon wegklikken en negeren. Ik stap redelijk makkelijk over dit soort dingen heen, maar anderen waarschijnlijk weer niet.
Ondanks dit gedoel hoop ik dat Rees Cees na een tijdje toch weer besluit terug te keren en ons weer op te vrolijken met zijn verslagen.
'65 Giulia 1600 Super
'67 GT 1300 Junior
'86 Spider 2.0 Veloce
'20 Giulia 2.0T

http://www.alfa-giulia.com

Alfistroel
Advanced Member
Advanced Member

wo feb 15, 2006 22:24

laten we ons er maar bij neer leggen en hopen dat het goedkomt.

voor diegene die niet weten wat ze missen
http://www.alfaclub.nl/phpbb/viewtopic. ... 81&start=0 =D>
het meest sublieme topic van 2005 (voor mij althans)
Registerleider 155
alfa155register.nl

Alfa Romeo 155 V6 W.B Bianco Argento
807 Buske voor alle jong
Zakelijk accuding
Ooit:
Alfasud 1.5 TI 82
Alfetta 2.0 83
75 2.0 T.S 87
164 3.0 24V 94
155 2.5 V6 12V 94
33 S.W 1.5 94
33 S.W 1.7 94
155 2.5 V6 W.B 96

Raimon
Guru
Guru

wo feb 15, 2006 23:25

Goed komt het altijd!

En hoe cliché dat ook klinkt: laat iedereen zich nu eens focussen op de positieve dingen en besteedt gewoon geen aandacht aan de dingen die je tegenstaan en/of irriteren... Ik heb inmiddels al meer dan een jaar plezier van het forum en en ik heb dan wel meer aan het forum dan het forum aan mij, maar toch bevalt het nog prima. Een akkefietje hier en daar hou je altijd, zo weet ik uit eigen ervaring. En bans (al dan niet terecht) zijn me ook niet onbekend, maar ja... Beter dat, dan je forummuis aan de wilgen hangen... Aan de andere kant: als je het echt zo somber in ziet, is het soms beter dat je gewoon gaat.... Kortom: doe wat je wilt, ik ben hier voorlopig niet weg te schoppen! :wink: :thumbs:

PS: Veloce, je hebt m'n Italiaanse vlaggetje gejat!!! :evil:
:wink: :wink:
156 SW 1.9 JTD

Alexromeo

wo feb 15, 2006 23:33

laten we ons er maar bij neer leggen en hopen dat het goedkomt.

voor diegene die niet weten wat ze missen
http://www.alfaclub.nl/phpbb/viewtopic. ... 81&start=0 =D>
het meest sublieme topic van 2005 (voor mij althans)
Met een open einde. Eens kijken hoe het avontuur zich voortzet in 2006.

Ben benieuwd. :whistle:

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do feb 16, 2006 08:55

Nu lijkt het alsof 1 het verknalt voor de rest en dat zou jammer zijn. Inhoudelijk wil ik het verder niet weten maar ik heb het gevoel dat er vanuit die gedachte gereageerd wordt.
Ik weet wel waarover het gaat, ivm die ene persoon. Ik denk niet dat dat trouwens de hoofdreden is van z'n vertrek, hij vermeld 't er gewoon nog even bij.
Als ik het goed begrijp is Cees het gewoon een beetje zat. Ik begrijp zijn redenen, maar vind het voor mezelf geen reden om weg te blijven. Voor Cees wel: hij steekt z'n tijd liever in z'n racer ipv in het forum, waar hij zich de laatste tijd toch alleen maar ergert. En dat kan ik best begrijpen vanuit zijn standpunt.
da's zo'n beetje mijn visie, kan er compleet naast zitten hoor.
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

SQUADRA LEO
Guru
Guru

do feb 16, 2006 09:23

Ik denk dat het reeskonijn met een peen in de hand al deze poitieve verhalen over zijn persoontje toch zit de lezen, dus jongens deze vlaamse reus verwacht ik binnenkort wel weer op forum !!!! :wink: :wink:

Leo.
MiTo 1.4 TB Sport
Spider 2.0 S4

van G
Guru
Guru

do feb 16, 2006 11:41

Oja, nieuwe forumregel, 3e keer stoppen betekent gebak op de eerst volgende forummeeting.

Goeie actie :blue_lol:
:mrgreen: :biggrin: :mrgreen: :biggrin:
nu Fiat 500 Opening Edition, CLS350
vroegah: MV Agusta F4, Seicento Hobby, clk 230 kompressor, Cagiva Mito evo, 156JTSWAGON, 166V6, 155TS18L16V, THEMA16VTURBO, 33 16V, TIPO17D, ABARTH130TC, 323i, ABARTH105TC FZR1000EXUP, FZR600
ooit ? DELTAintergraleEVO

paulsteeman
Guru
Guru

do feb 23, 2006 21:52

Ik zit zelf nog niet zo lang op dit forum maar als ik dit allemaal lees en de conclusies bekijk die bepaalde mensen trekken:
Een computer is een ding wat niets tegen je zegt, klik op het kruisje en de rest is ook weg.
Met wat ik persoonlijk vorig jaar prive heb meegemaakt (zwaar overspannen en nog wat ellende) denk ik bij mezelf:
Als dit is waar men zich druk om maakt hoe moet dat dan in het dagelijks leven??
Natuurlijk moet een ieder die antwoord op een topic nadenken wat je zegt/denkt/typt maar in dit gedeelte van het forum kan je ook niet veel anders verwachten, het blijft een cafe.......
Denk goed na voordat je je conclusies trekt, er zijn nog zoveel dingen waaraan je je kan storen. Is dit dan het ergste??
Ik wil niemand tegen zijn schenen schoppen maar wilde wel mijn mening hierover kwijt.
Ik hoop iedereen te kunnen blijven begroeten :driving:
http://www.bandenmotel.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

156 SW 1.9JTD 16V 140 PK 2004 was de vorige
Rij nu voorlopig Mercedes.....

Turbolag, the 2 seconds the other driver thinks he has a chance

Terug naar “Het Forum Café”