@Kees: Je bent bij het registreren akkoord gegaan met de Algemene Voorwaarden voor het gebruik van dit forum. In deze voorwaarden staat o.a. deze regel:
... Het is niet toegestaan kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende of sexueel-georienteerde berichten te plaatsen op het forum...
Een persoon of bedrijf uitmaken voor oplichter, al dan niet waar, kan worden opgevat als laster. Dit wordt versterkt op het moment dat je bewust een door een bepaalde doelgroep druk bezochte plek opzoekt om je gal te spuwen. Het is verstandiger om in geval van een conflict te proberen je gelijk te halen bij het betreffende bedrijf en als dat niet lukt via een kort geding, maar niet op een forum zoals deze.
Tevens heb ik zo mijn twijfels bij het volgende:
voor wie het interesseerd, ik heb bij de bovag en de anwb eventjes navraag gedaan.
en het is dus niet de eerste keer dat autodrome groningen zoiets flikt.
ze hebben een reputatie!!!
en die is niet positief.
Het lijkt mij niet gepast als een organisatie als de Bovag en/of ANWB dergelijke uitspraken doet..
Vervolgens moet dit me nog van het hart. Je schrijft:
jezus wat een kinderachtig clubje zeikerds bij elkaar zeg!!
Op het moment dat je op ons forum kwam had je een keuzemoment: meedoen of niet meedoen. Je hebt door je te registreren gekozen om mee te doen, dus had je kunnen weten wat er hier wel en niet gewaardeerd wordt door de overige leden.
Laten we dit anders even als valse start beschouwen; stel je gezellig even voor in het café en laat foto's zien van de Alfa's welke je hebt en gehad hebt, want daar zitten we met z'n allen wel altijd op te wachten.
Mocht je besluiten dat ons nog steeds een "kinderachtig clubje zeikerds" te vinden, laat mij dit dan even weten. Ik neem in dat geval aan dat je niet bij datzelfde "kinderachtige clubje zeikerds" wilt horen, dus zal ik dan gewoon je account verwijderen.
Met vriendelijke groet,
Jorick Schram
Webmaster SCARB