Gebruikersavatar
Giulia Bianca
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 851
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 08:00

RE: Limburgrit

ma jan 16, 2006 19:58

Ik ben een liefhebber, dus laat maar weten wanneer !
trasforma il meglio in massimo

Gebruikersavatar
Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2943
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 08:46
Locatie: Vallekeberg

RE: Limburgrit

ma jan 16, 2006 20:00

waar is de bakker in Geleen :wink:
156

Gebruikersavatar
Giulia Bianca
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 851
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 08:00

RE: Limburgrit

ma jan 16, 2006 20:44

Ga ik met je mee, doe ik er ook 3, wie zorgt er voor de koffie ???
trasforma il meglio in massimo

wilson
Member
Member
Berichten: 175
Lid geworden op: do sep 22, 2005 21:42

RE: Limburgrit

ma jan 16, 2006 20:55

Er zijn meerdere goede bakkers in Geleen, maar ik kan ze ook zelf leveren. Ik doe er 6 !

Het wordt gezellig !!! :D :D :D :D :D :D :D :D

Ps: Route ligt al klaar alleen nog maar copieren en een aantal vragen / antwoorden bedenken.

Nog meer goede ideeen ?

Rene Vrehen

Gebruikersavatar
Giulia Bianca
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 851
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 08:00

RE: Limburgrit

ma jan 16, 2006 21:01

Dan hoop ik wel op en beetje opkomst want een hele vlaai per man is toch een beetje zwaar ontbijt !
voor de rest een datum waarop geen andere Alfa activiteiten en goed weer !!
trasforma il meglio in massimo

Gebruikersavatar
Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2943
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 08:46
Locatie: Vallekeberg

Re: RE: Limburgrit

ma jan 16, 2006 21:02

Dan hoop ik wel op en beetje opkomst want een hele vlaai per man is toch een beetje zwaar ontbijt !
hoef je wel niet meer te dineren !
156

Gebruikersavatar
AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 8233
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 09:20
Locatie: Alfetta Transaxle Forum
Contacteer: Website

Re: RE: Limburgrit

ma jan 16, 2006 22:13

Er zijn meerdere goede bakkers in Geleen, maar ik kan ze ook zelf leveren. Ik doe er 6 !

Het wordt gezellig !!! :D :D :D :D :D :D :D :D

Ps: Route ligt al klaar alleen nog maar copieren en een aantal vragen / antwoorden bedenken.

Nog meer goede ideeen ?

Rene Vrehen
Snel geregeld Rene :shock:

Oude route? ben erg nieuwsgierig geworden!
Lijkt me wel handig om tzt een soort van registratiekaart op te zetten mbt deelnemersveld :D

jolinos

Re: RE: Limburgrit

di jan 17, 2006 08:36

Ps: Route ligt al klaar alleen nog maar copieren en een aantal vragen / antwoorden bedenken.

Nog meer goede ideeen ?

Rene Vrehen[/quote]

Omdat wij regelmatig al route met de club hebben gereden is mijn vraag is het een nieuwe route of een oude omdat je hem alleen nog moet copieren.

wilson
Member
Member
Berichten: 175
Lid geworden op: do sep 22, 2005 21:42

RE: Limburgrit

di jan 17, 2006 08:48

Betreft een route welke NIET door scarb is gereden.

mvrgr.

R. vrehen

jolinos

RE: Limburgrit

di jan 17, 2006 11:07

okee dan zullen wij van de partij zijn heb namelijk geen zin om oude route van SCARB te rijden.
Ik hoor de datum van de rit wel/of lees hem hier wel


Gebruikersavatar
dibro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5251
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:08
Locatie: Venlo
Contacteer: Website

RE: Limburgrit

za feb 04, 2006 01:43

ff up? Whats up :?:
It's not easy, being green (kermit)

Gebruikersavatar
Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2943
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 08:46
Locatie: Vallekeberg

RE: Limburgrit

vr feb 10, 2006 11:57

Ik had een vraag gesteld aan de evenementencom. hierbij hun naar m.i. plausibele verklaring:

Dagmar,



Dit onderwerp is – weer – aan de orde geweest in de Evenementencommissie.
Zoals ik je al eerder heb gemeld, worden er in 2006 8 ritten gereden die meetellen voor het klassement. Daarvan zijn er 3 die in uithoeken van Nederland worden verreden: NO = Drenthe rit, NW = de Noord Holland rit en ZW in Zeeuws en Belgisch Vlaanderen. Deze laatste onder andere daar om ook Belgische leden daar naartoe te trekken omdat die hebben aangegeven dat zij naast de Branatorit, graag nog een andere rit in Zuid NL willen rijden.

Met die 8 ritten voor het klassement vinden we voor dit jaar dat er genoeg ritten zijn om onder andere de kosten voor de deelnemers binnen de perken te houden. En om ook eens andere streken van het land met een bezoek te vereren.
Besloten is dat de Verrassingsrit, die op 5 november wordt verreden, ergens in ZO Nederland zal starten om de leden uit ZO Nederland – ook letterlijk - tegemoet te komen.

Eén van onze EC leden heeft een analyse gedaan naar het aantal en de herkomst van de deelnemers aan SCARB ritten vanaf 2000 tot en met 2005. Daar kwamen een aantal conclusies uit die ik je graag wil laten weten:

- bijna de helft van de deelnemers aan de Limburgrit woont op meer dan 100 km afstand en komt toch daar naar toe om eraan deel te nemen

- bijna de helft van deelnemers aan de Limburgrit zijn Limburgers

- van de Limburgers die aan de Limburgrit deelnemen doet vrijwel niemand mee aan andere ritten

- in de loop der jaren zijn er een aantal ritten geweest met meer dan 100 deelnemers; dat waren niet alleen de Limbrugrit, maar ook ritten die werden gehouden in Noord, West en Oost NL

- bijna 20 % van de deelnemers aan alle ritten komt uit Groningen, Friesland, Drente en Overijssel en die rijden dus behoorlijke afstanden om deel te kunnen nemen

- in 2004 had de Limburgrit 126 deelnemers en de Frieslandrit 124 en de Rotterdamse havenrit 126. In 2004 waren er 3 ritten met meer dan 100 deelnemers

- in 2005 had de Limburgrit 88 deelnemers, de rit in Groningen 71 en de rit in West NL 97. In 2005 had geen enkele rit meer dan 100 deelnemers

Er is nog veel meer statistische informatie, waarop wij besluiten om een rit of een evenement ergens te organiseren; dit is slechts een kleine greep eruit.

Voor 2007 staat de Limbrugrit weer op de kalender en leden die bij de organisatie ervan willen helpen, kunnen zich bij mij melden. Dus als je zin hebt of vrienden en bekenden weet die daarin zin hebben, laat die zich bij mij melden.

Ik stuur een cc van deze e-mail naar de leden van de evenementencommissie, om hen hierover te informeren.



Groet,

Jan Braber
156

Gebruikersavatar
matra sports
Guru
Guru
Berichten: 1534
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 09:19

RE: Limburgrit

di feb 14, 2006 20:15

@Rob extra : juist ! :thumbs:
Geen puzzelrit, gewoon lekker bollen. Scarb kan hem toch gewoon op de kalender "vermelden" toch ?
En wie de meeste deelnemers en waar heeft boeit echt niemand. ( zeker niet als e.e.a. niet gewogen gemiddeld is :lol: )
Iedereen is vrij iets te organiseren en als ik dit zo lees. gewoon doen.
hoofdzaak iedereen heeft een leuke dag. onder welke vlag maak echt niet uit, dat komt volgend jaar wel weer.
maar als ik alles zo lees komt het allemaal goed.
Niets tegen de SCARB en haar bestuur overigens. Soms moet je keuzes maken. Wij zitten lekker aan de Eifel - Ardennen - Moezel - Hondsrug -Vogezen enz.
we hoeven niet zo ver weg :wink:
@Rene Vrehen \:D/

Gebruikersavatar
Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2943
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 08:46
Locatie: Vallekeberg

RE: Limburgrit

vr feb 17, 2006 11:41

Gisteravond in Petit comité met Wilson een datum geprikt voor de Limburgrit :wink:

Zondag 8 oktober 2006. De start is in Geulhem (nabij Berg en Terblijt en 10 minuten van Maastricht) tussen 10.00 uur en 12.00uur. De rit is ca. 90 km lang en Rene heeft me verzekerd dat er mooie plekjes en puzzels inzitten ! Uiteraard ligt er voor de winnaars een prijs in het verschiet.

Eindpunt van de rit is Landgraaf.

Om het te bekostigen verzoeken wij voor elke deelnemende auto een bijdrage van 10 euro, te voldoen bij de start. Aangezien we geen idee hebben van het aantal aanmeldingen willen we eerst een inventarisatie maken hoeveel deelnemers er zijn zodat we kunnen bepalen of de rit kan doorgaan.

Je kun je aanmelding uiterlijk voor 1 mei as. sturen naar sta.bo@home.nl

Komt allen want in oktober is het nog goed weer en het is een mooie rit, anders dan anders :!:.
156

Terug naar “Evenementen”