Kom ik bij het surfen deze tegen...
Bekende naam op autosportgebied maar dit slaat alles wat mij betreft..
Zorg ervoor dat je bij het sleutelen je assteunen VAST onder de auto hebt staan.. als de bovenstaande Monty gaat rollen dan helpen die assteunen ook niet meer en ben je plat..
Deze heren denken dat de auto alleen maar recht naar beneden zal vallen als het gebeurt. Kan uit ervaring vertellen dat de auto ook makkelijk naar 1 kant toe valt. Dan helpt de assteun niks want die rolt gewoon om. Blijkbaar viel er iets heel belangrijks te winnen wat het risico zal rechtvaardigen, of niet.
Ook voor staat de auto op bokjes.. momenteel 3 steunpunten dus...
Als dat petje rechts wat gaat hangen dan is het einde oefening...
Zo kreeg ik een keer de schrik van mijn leven toen een gewichtig monteur op de neus vd 147 ging hangen.. ding stond netjes vlak op 4 assteunen.. Neusgewicht werd zo groot dat de achterkant ik denk 1 meter omhoog kwam... peoheeeee