Gebruikersavatar
Dottore M
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2916
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 08:58
Locatie: Utrecht

Re: RE: GTAm 2000 cilinderkop

do feb 23, 2006 14:23

lijit me met de bolvormige verbrandingsruimte in de cilinderkop ook niet de weg naar veel compressie..
Daarom ook een TS kop

Gebruikersavatar
Maurizio
Guru
Guru
Berichten: 1312
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 08:44
Locatie: "Beeg" Z-Limburg, 161 km to Exmuhle (N'ring)
Contacteer: Website

Re: RE: GTAm 2000 cilinderkop

do feb 23, 2006 14:38

:lol: De volgende technische meeting dan maar bij hun. En meteen even met wat kritische vragen hun product verbeteren :idea:
Banned..... :twisted: Daily mule ==> bmw 325D
AR75 24v, 75TS & M336 Ringtool, AR105 Spider 2000 veloce '79, SCARB 00114

Andretti Molletti

Re: RE: GTAm 2000 cilinderkop

do feb 23, 2006 15:11

lijit me met de bolvormige verbrandingsruimte in de cilinderkop ook niet de weg naar veel compressie..
Daarom ook een TS kop
is geeeeeeeeeeeeeeeeeeen TS kop!!! :shock: :evil:

lezen man!!!

:wink: :wink:

Andretti Molletti

Re: RE: GTAm 2000 cilinderkop

do feb 23, 2006 15:12

:lol: De volgende technische meeting dan maar bij hun. En meteen even met wat kritische vragen hun product verbeteren :idea:

tegen uurtarief wil ik wel wat helpen ;)


mijn toko moet ook draaien he ;)

Andretti Molletti

Re: RE: GTAm 2000 cilinderkop

do feb 23, 2006 15:13

GTam cilinderkoppen hebben idd twee bougies per cilinder. (Twin Spark bestond toen nog niet ;) )..

Gebruikersavatar
Dottore M
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2916
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 08:58
Locatie: Utrecht

Re: RE: GTAm 2000 cilinderkop

do feb 23, 2006 16:34

lijit me met de bolvormige verbrandingsruimte in de cilinderkop ook niet de weg naar veel compressie..
Daarom ook een TS kop
is geeeeeeeeeeeeeeeeeeen TS kop!!! :shock: :evil:

lezen man!!!

:wink: :wink:
Weeeeet ik toch man ..... ga jij lekker zo'n dure nepkop kopen met je kop -nepper- en dan ik met de TS kop kop ik em erin ! :x


:wink: :wink:

bert
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2261
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:21

RE: GTAm 2000 cilinderkop

vr feb 24, 2006 12:50

Ik twijfel niet aan de kunde van AM maar ook niet aan Furiani. Hij is regelmatig Europees kampioen geworden op GTA en vergeet niet dat de races minimaal
1 uur duren en zeer vaak 3 uur op Spa/Nordschleife etc. Trofeo en huidig ETCC zijn sprintraces in tegenstelling met ETCC in het verleden.

Gebruikersavatar
Giulia Bianca
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 851
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 08:00

RE: GTAm 2000 cilinderkop

vr feb 24, 2006 13:07

Zo is het Bert, alleen heeft Alex dan ook weer hulp van anderen :wink:
trasforma il meglio in massimo

bert
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2261
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:21

RE: GTAm 2000 cilinderkop

vr feb 24, 2006 13:30

Sorry dat begrijp ik niet.

Lange afstandracen is wel erg gaaf. Falcon/Mustang die direct bij de start wegronken maar vaak moeten tanken, banden vreten vs. een GTA met een bescheiden brandstofverbruik en veel minder vergt van het materiaal. De GTA's rijden ook zes uur lang Spa.

Gebruikersavatar
Giulia Bianca
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 851
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 08:00

RE: GTAm 2000 cilinderkop

vr feb 24, 2006 14:04

Een goede vriend van mij, verleent hand en spandiensten aan diverse GTA rijders, waaronder Alex Furiani en Karl - Dieter Anton, de
Europees kampioen FIA van de laatste 2 jaar. Ze zijn ook snel Bert, is dus niet alleen het mindere verbruik, Anton reed afgelopen jaar een snelste ronde op Zolder van 1:57 in de race,dit is volgens FIA regelement dus met de Dunlop remmen en op Dunlop racing, 2 jaar geleden draaide Furiani een rondje in 1:55 en dat is verdomd snel voor een 1600, was wel in goede omstandigheden met goede temperaturen

Jaren geleden zeer mooie gevechten gezien, Zehra, Facetti, Chiaparrini, Salvadori, allen met GTA's, rijden met het mes tussen de tanden,
soms wel 3x per ronde van positie wisselen, dat waren mooie tijden
trasforma il meglio in massimo

Terug naar “Algemene Technische vragen”