Gisteren ook Munich gekeken.
Ik vond de film goed, maar soms wel een beetje langdradig.
Mij was overigens het zelfde opgevallen als Rody (ik heb me d'r alleen niet heel erg aan gestoord )
Ja, da's wel waar natuurlijk, maar ik vond het toch mooie plaatjes. En hoe het in die tijd werkelijk was, weet ik helaas niet... ik was er nog niet eens (helaas! anders had ik als volwassene de echt coole auto-tijd mee kunnen maken)@ yuri, ik heb me juist de hele film geërgerd aan de staat van alle auto's die in de film voorkomen. Ze staan er allemaal mooi & strak gepoets bij, zonder ook maar een stofje erop. Als je het straatbeeld van een 30 jaar oude italiaanse film bekijkt zie je dat er meestal een hoop gedeukte auto's langs de kant van de weg staan, vaak mat door de zon en stoffig of vies. Vond dat de auto's in deze film geen goed beeld gaven van hoe het in die tijd daadwerkelijk was.
Dan heb je niet goed naar die 'snoek' gekeken .@ yuri, ik heb me juist de hele film geërgerd aan de staat van alle auto's die in de film voorkomen. Ze staan er allemaal mooi & strak gepoets bij, zonder ook maar een stofje erop. Als je het straatbeeld van een 30 jaar oude italiaanse film bekijkt zie je dat er meestal een hoop gedeukte auto's langs de kant van de weg staan, vaak mat door de zon en stoffig of vies. Vond dat de auto's in deze film geen goed beeld gaven van hoe het in die tijd daadwerkelijk was.